וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של רוברט לבנדובסקי: "אין עליו דיון, שחקן ברמה הגבוהה ביותר"

החלוץ הפולני לא מצא את הרשת זה 597 דקות בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, יעשה את זה מול צ'לסי? (22:00, ספ' 5+)

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

רוברט לבנדובסקי כבש צמד בסוף השבוע האחרון והוביל את באיירן מינכן ל-2:3 דרמטי מול פאדרבורן. גם בליגת האלופות החלוץ הפולני מפציץ בלי הכרה העונה וכבשה 10 שערים בשלב הבתים. בסול הכול יש ללבנדובסקי 38 שערים ב-32 משחקים העונה בכל המסגרות, מתוכם 25 בליגה הגרמנית.

שחקן באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לא כבש בנוקאאוט מאז פברואר 2018. לבנדובסקי/רויטרס

עם זאת, בליגת האלופות לבנדובסקי לא מספק את הסחורה בשנים האחרונות כשזה מגיע למאני טיים. למעשה, חלוץ באיירן מינכן ונבחרת פולין לא כבש בשלב הנוקאאוט זה 597 דקות, מאז שמצא את הרשת ב-0:5 מול בשיקטאש בשמינית הגמר בפברואר 2018. מאז הוא כבש במפעל 18 שערים, אבל כולם הגיעו בשלב הבתים. באיירן מינכן שיחקה מאז אותו משחק מול הטורקים בשבעה משחקי נוקאאוט ולבנדובסקי לא מצא את הרשת באף אחד מהם.

לבנדובסקי מקווה לשבור את הבצורת החריגה הזו מבחינתו הערב מול צ'לסי (22:00, ספ' 5+) ומאמנו האנזי פליק אמר עליו: "רוברט נמצא בכושר הכי טוב שהיה בחיים שלו. הוא מלא בביטחון עצמי וכשיר מאוד מבחינה פיזית. ברור שאנחנו מקווים שהוא יהיה בשיאו גם נגד צ'לסי". יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה אמר: "אין מה לדבר על רוברט, הוא ברמה הכי גבוהה שיש. רק ביום שישי הוא סידר לנו שלוש נקודות כשכבש צמד מול פאדרבורן". החלוץ עצמו לא רצה להתייחס לעניין בשדה התעופה לפני ההמראה ללונדון וכנראה רוצה לספק את התשובה בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully