וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי רוטנשטיינר: "צריך למצוא רעיונות כיצד להפתיע את סקוטלנד"

25.2.2020 / 11:34

המנהל המקצועי של הנבחרות התייחס למשחק הגורלי בעוד חודש: "עשינו הרבה השוואות וניתוחים". על זהבי וסבע: "בסיטואציה נוראית"

יוטיוב

אחרי כמעט שנתיים בתפקיד, ווילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרות ישראל ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים שבה הוא התייחס בין היתר גם למשחק הגורלי שמצפה לישראל בעוד חודש מול סקוטלנד, משחק שניצחון בו יקרב את הנבחרת לקראת אולי הופעה היסטורית ביורו.

ווילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
מחפש רעיונות כיצד לנצח את סקוטלנד. ווילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

"אנחנו מתכוננים בכל הרבדים בצורה מושלמת. יש לנו רק יומיים להתכונן, זה לא נורמלי לכדורגל", אמר רוטנשטיינר, "נרצה לערוך משחק הכנה מול הנבחרת עד גיל 21, כדי שנבדוק את כולם. נתאמן במילדסברו לקראת המשחק בסקוטלנד, יש שם 2- מעלות וזה יכין אותנו לקור בהאמפדן פארק. יש לנו יריבה חזקה, אבל הצבנו משחק אימון מול אוקראינה באיזור יוני ומתכננים משחק נוסף כדי להגיע מוכנים. המטרה תהיה שנהיה במיטבנו לקראת המשחק הנוסף של הגמר אם נגיע לשם".

על בעיית הפצועים של הנבחרת והעובדה שזהבי וסבע לא משחקים בסין: "תמיד צריך לבחור את השחקנים הכי טובים ברגע נתון. המאמן מקבל את ההחלטה לגבי השחקנים, אנחנו צריכים לנסות להפתיע את סקוטלנד ולמצוא רעיונות כדי לנצח. אנחנו צריכים לעבור תהליך מנטאלי כדי להיות מאוד חזקים ברגע הנכון. כי זה משחק מאוד גורלי וצריך להיות מוכנים בזמן המשחק עצמו, לא לפניו ולא אחריו. זו הכנה אינטנסיבית מאוד".

על העובדה שערן זהבי ודיא סבא לא משחקים בליגה הסינית: "זה מצב נורא עם ערן ודיא שמשחקים בסין. זו סיטואציה נוראית עבורם. אנחנו מנסים לעזור, אבל זו בעיה.

על התוצאות הלא טובות מול נבחרות עדיפות במשחקים גורליים: "אנחנו מנסים להבין מה הסיבה, מה הפרט שגורם לנו לא לנצח במשחקים כאלו. עשינו הרבה השוואות וניתוחים ואנחנו חושבים מה אפשר לעשות. אני חושב שמאוד חשוב לשחקנים לנתח את הסיטואציות האלו ולהבין איך לנצח ברגע האמת. במשחק אחד הכול יכול להיות, צריך להיות חזקים כשמגיעים לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully