וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגרות בקהל, מתקפה על התקשורת ואצבע משולשת: הלילה הסוער של אמביד

סנטר פילדלפיה המשיך ב"רומן" עם אוהדי קבוצתו, הגיב בחריפות למהלך הלא ספורטיבי של הארטר ועקץ את העיתונאים: "תלמדו לדווח נכון"

צילום מסך

יחסי האהבה שנאה בין אוהדי פילדלפיה לג'ואל אמביד נמשכו גם הלילה. הסנטר הקמרוני הפגיז שיא קריירה של 49 נקודות, הוסיף 14 ריבאונדים וסחף את הקבוצה לניצחון 112:129 על אטלנטה כשהוא מחפה על חסרונו של בן סימונס הפצוע. סימונס עלול להחסיר לא מעט משחקים גם בהמשך בגלל הכאבים בגבו ופילי תלויה כרגע בצורה אבסולוטית באמביד, שגם הלילה ספג קריאות בוז מהקהל הביתי והגיב בתנועת הסטה של אוזנו לעבר הקהל המתריס.

אמביד קלע 22 נקודות רק ברבע הרביעי, יותר מכל אטלנטה שקלעה 20. "כל עוד הוא יהיה באנרגיות כאלו, עם אינטנסיביות כזו וייתן מספרים כאלו, אנחנו ננצח הרבה משחקים", פרגן מאמנו ברט בראון.

אמביד הפגיז 39 נקודות, 16 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חסימות בניצחון על ברוקלין ביום חמישי, אך מול מילווקי ואנטטוקומפו הוא נעצר על 17 בלבד באחוזים רעים מאוד (5 מ-18). הסנטר המשיך לפלרטט עם הקהל של פילדלפיה וביקש מהם לעמוד על הרגליים אחרי דאנק מרהיב שלו ברבע הרביעי. אחרי שצלף שלשה 32 שניות לסיום הוא הסיט את אוזנו שהריע לו הפעם.

ג'ואל אמביד פילדלפיה. AP
מועמד ראוי ל-MVP? אמביד/AP

"זה היה אחד מאותם משחקים שבהם השתעשעתי עם הקהל ופלרטטתי איתם", אמר אמביד, "יש משחקים שבהם אני רוצה להיות דומיננטי ושקט, אבל זה היה מגניב. הדבר הכי חשוב היה שהתאוששנו מההפסד למילווקי וניצחנו".

אגב, אמביד הצליח לעצבן לא רק את אוהדי הקבוצה שלו, אלא גם להסתכסך עם קווין הארטר מאטלנטה. הסנטר השתלט על כדור חוזר אחרי החטאה של טריי יאנג וכשנותרו 22 שניות בלבד לסיום הוא התכוון להחזיק את הכדור עד הסיום. אלא שהארטר חשב אחרת וחטף את הכדור מאמביד, שהניף אצבע משולשת להארטר על המהלך הלא ממש ספורטיבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ואל אמביד פילדלפיה. AP
המשיך ב"רומן" עם הקהל. ג'ואל אמביד/AP

אמביד התנצל מיד לאחר המשחק על התקרית ואמר: "אני רוצה להתנצל על מה שעשיתי בסיום. בטח ראיתם את זה בטלוויזיה". אלא שבראיון לאחר מכן הוא היה מסוייג יותר והסביר: "יש נוהל כזה לא לזרוק כשאתה מוביל בהפרש גדול ונותרה התקפה אחרונה. חשבתי שזה צריך להיות ככה מצד שתי הקבוצות. הרצתי את השעון, אבל הוא חטף משום מה".

אמביד עשה כותרות גם אחרי המשחק מול ברוקלין כשהצהיר שהוא "השחקן הטוב בעולם". הסנטר התייחס גם לזה והאשים את התקשורת כשאמר: "תעשו עבודה טובה יותר בדיווח. הייתי כל כך דומיננטי והרגשתי שאני ראוי להיות בדיון של היותי השחקן הטוב בעולם. אבל אם אמשיך לשחק כמו הלילה, מה עוד תגידו? המטרה שלי היא לזכות באליפות, זו תהיה ההוכחה הכי טובה של מה שאמרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully