וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק אספה הגיע לכלא חרמון לרצות את עונש המאסר: "יש פה גם סוג של הקלה"

25.2.2020 / 11:04

שחקן מ.ס. אשדוד יחל לרצות עונשו (4.5 שנות מאסר) על הפקרת הנער ארי נשר ז"ל בתאונת הדרכים. בסביבתו סיפרו: "זה שם קץ לחוסר הוודאות"

בווידאו: יצחק אספה מגיע לכלא חרמון לרצות את מאסרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

שחקן מ.ס. אשדוד יצחק אספה הגיע הבוקר (שלישי) אל כלא חרמון על מנת להתחיל לרצות עונש מאסר של 4.5 שנים שנגזר עליו עקב הפקרת הנער ארי נשר ז"ל שמצא את מותו בתאונת הדרכים בה היה מעורב אספה. אספה בעצת פרקליטו עו"ד אילן סופר החליט להתחיל את ריצוי מאסרו ולא לבקש עיכוב ביצוע, ובמקביל יגיש עבורו עורך הדין את בקשת הערעור לבית המשפט העליון. אספה יבקש לקצר את עונשו בטענה כי מדובר בעונש חמור מדי לעבירת הפקרה. כזכור אספה לא הואשם בהריגה.

יצחק אספה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"דווקא מקבל את זה יחסית בהבנה". אספה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

על אף שמדובר ביום דרמטי ומטלטל של אדם אשר נכנס לראשונה בחייו לבית הסוהר, בסביבתו של אספה סיפרו אמש כי הוא שלם ויחסית רגוע ביחס למאסר אותו הוא ירצה בכלא הצפוני. "יש פה גם סוג של הקלה, עד כמה שזה נשמע הזוי", סיפרו בסביבתו של אספה. "כניסה לבית הסוהר מבחינת יצחק זה גם שם סוף לחוסר הוודאות. יש כאלה שמתקשים לקבל את זה שהם נכנסים לבית הסוהר ויצחק דווקא מקבל את זה יחסית בהבנה, אם כי הוא לבטח לא ציפה למאסר כה ממושך".

בעניין אחר, בקבוצה היו אמש מאוד מרוצים ששני מאמנים באגודה אלי לוי ומשה אוחיון התקבלו לקורס הפרו של ההתאחדות לכדורגל. לוי מאמן בהצלחה את קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד שתעלה חזרה בתום העונה לליגת העל ואוחיון הוא עוזרו של רן בן שמעון בבוגרים. שניהם רוצים בעתיד לאמן בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • יצחק אספה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully