וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה נמשך: המשחק בין יובנטוס לאינטר ייערך ללא קהל

אחרי ש-4 משחקי סרייה א' מהמחזור הקודם נדחו, באיטליה החליטו לסגור אצטדיונים מחשש להתפשטות הנגיף. קרב הצמרת יהיה שקט מתמיד

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

וירוס הקורונה ממשיך לתת את אותותיו לא רק באסיה אלא גם באיטליה. אחרי שארבעה משחקי סרייה א' נדחו מהמחזור הקודם בגלל חשש להידבקות בנגיף, שר הספורט האיטלקי וינצ'נסו ספאדפורה שמשחקים רבים בסרייה א' במחזור הקרוב ישוחקו מול דלתיים סגורות וזה כולל גם את המשחק הגדול, משחק העונה אם תרצו שבו יובנטוס המוליכה תארח את אינטר השלישית לדרבי ד'איטליה.

באיטליה החליטו לנקוט במדיניות נוקשה כנגד התפשטות הנגיף, כאשר מספר ערים במדינה נכנסו ממש להסגר. כזכור, אינטר כבר נפגעה פעמיים אחרי שמשחק הבית שלה מול סמפדוריה נדחה והמשחק שלה מול לודוגורץ בליגה האירופית ביום חמישי ייערך גם הוא ללא קהל.

המשחק בין שתי הגדולות של איטליה ייערך ביום ראשון בשעה 21:45 במקביל לקלאסיקו בספרד בין ריאל מדריד לברצלונה. יובה נהנית כרגע מיתרון של שש נקודות על פני אינטר אך עם משחק עודף, כך שהמשחק הזה קריטי לקבוצה של אנטוניו קונטה, שבמפגש הקודם הפסיד לאקסית שלו 2:1 בבית משער ניצחון של היגואין בדקה ה-80.

מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס, לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
הקרב הגדול ישוחק הפעם בלי קהל. לאוטרו לפני דה ליכט/GettyImages

אבל זה כמובן לא יהיה המשחק היחיד ללא קהל. לא פחות משישה משחקים במחזור ה-26 הקרוב ישוחקו בדלתיים סגורות. המשחקים הם אודינזה מול פיורנטינה, פארמה מול ספאל, ססואולו - ברשיה וסמפדוריה מול ורונה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully