וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל מונפיס: "הסיכוי שלי לזכות ברולאן גארוס זהה לסיכוי לזכות בלוטו"

הצרפתי, שנמצא בכושר מצוין וזכה בשני תארים ברציפות, הוסיף: "רוצה להאמין שיש סיכוי, אבל צריך לנצח את נדאל, תים ודג'וקוביץ'"

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

גאל מונפיס כבר בן 33, אבל מעולם לא זכה בטורניר גרנד סלאם. הצרפתי הגיע פעמיים לחצי גמר במייג'ורס: ברולאן גארוס 2008 ובאליפות ארצות הברית ב-2016. גם שאר שחקני הדור של מונפיס בצרפת, ובהם כמובן ג'ו ווילפריד צונגה, רישאר גאסקה, ז'יל סימון ואחרים לא הצליחו לזכות בתואר גרנד סלאם למרות הישגים גדולים לאורך השנים.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. GettyImages
מונפיס אחרי הניצחון מול פוצ'וביץ'/GettyImages

לאחר שניצח אתמול (שני) 4:6, 5:7 את מרטון פוצ'וביץ' בסיבוב הראשון של טורניר דובאי, ענה מונפיס לשאלות שנשאל והביע לא מעט אכזבה מהקריירה שעומדת לפני סיום. מונפיס, שנמצא בכושר נהדר והגיע לדובאי אחרי זכייה במונפלייה וברוטרדם, אמר: "כשאני אומר שאני רוצה לזכות ברולאן גארוס, זה קשה מאוד כי יש לי את אותו סיכוי לזכות בלוטו. צריך לנצח את רפא נדאל, את דומיניק תים ואת נובאק דג'וקוביץ'. זה לא אוויר חם, אני באמת רוצה להאמין שיש לי סיכוי לזכות. אני במקום התשיעי בעולם. אם אני כזה גרוע, אז מה יגידו כל אלה שמתחתיי? היה לנו דור נהדר, ארבעה שחקנים בטופ 10 העולמי ונכון שמעולם לא זכינו ברולאן גארוס. אבל מי כן זכה? אפילו רוג'ר פדרר זכה בתואר הזה רק פעם אחת. אנחנו רוצים, אבל הם יותר טובים מאיתנו. יש לי את הזכות להיות חלש יותר מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully