וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת ישראל הביסה 63:87 את רומניה

הנבחרת התקשתה לברוח לרומנים במשך שלושה רבעים, אך התפוצצה ברבע המכריע ונותרה המושלמת היחידה בבית א'. דני אבדיה (21) וג'ייק כהן (17) הצטיינו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אמנם רק שני משחקים עברו מתחילת הקמפיין, אך ישראל נותרה הנבחרת היחידה שניצחה את כל משחקיה בבית א' לאחר שהביסה הערב (שני) ללא יותר מידי קשיים את נבחרת רומניה, 63:87. במשך שלושה רבעים לא הצליחו השחקנים של עודד קטש לברוח לאורחת, שעל אף שהייתה נחותה באופן ניכר מישראל, הצליחה להישאר קרובה בעזרת ריבאונד ההתקפה וקליעות מעבר לקשת.

הנבחרת מצידה קיבלה בחזרה את דני אבדיה וג'ייק כהן, שהצטיינו עם 21 ו-17 נקודות בהתאמה וברחה לאורחת בפתיחת הרבע הרביעי כשעלתה ל-62:82 ומאז לא הביטה לאחור. השחקנים של עודד קטש עם פתיחה מושלמת לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2021.


קלעו לישראל: דני אבדיה 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ייק כהן 17, גל מקל 11, רפי מנקו וטי. ג'יי. קליין 9 כ"א, עידן זלמנסון 7, גיא פניני 6 ו-5 אס', איתי שגב 5, נמרוד לוי 2, תמיר בלאט (7 אס', 26:04) וגולן גוט (7:19) שותפו ולא קלעו

בלטו ברומניה: מירל דראגוסטה 11, עמנואל קאטה 10 ו-10 ריב', ג'ורדן ווטסון (5 ריב', 5 אס') 9

תמיר בלאט שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
הנבחרת ברחה לאחר שלושה רבעים. תמיר בלאט/קובי אליהו
שחקן נבחרת ישראל גל מקל מול שחקן נבחרת רומניה ראדו וירנה. קובי אליהו
ישראל נותרה מושלמת. מקל/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

ישראל פתחה חזק, נעלה את ההגנה ועלתה ל-2:9 קליל לאחר שלושה מהלכים של שלוש נקודות שכללו שתי שלשות של ג'ייק כהן ורפי מנקו ומהלך של סל ועבירה של איתי שגב. הלבנים-כחולים של עודד קטש עלו כבר ליתרון דו ספרתי, אך הרומנים ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו עם ריצת 2:10. בסיום הרבע הראשון הוליכה נבחרת ישראל 12:16.

רבע 2:

הנבחרת פתחה טוב גם את הרבע השני, והיתרון המקומי צמח ל-15:24, אך בדומה לרבע הקודם, גם במקרה זה השחקנים של עודד קטש איפשרו לאורחים לחזור עד מינוס נקודה בלבד, 26:25. דני אבדיה וטי. ג'יי. קליין השלימו מהלכים של סל ועבירה כשרומניה נסמכת על קליעות מבחוץ ונקודות במעבר כדי להישאר במשחק. שלשה על הבאזר של ג'ורדן ווטסון הורידה את הרומנים להפסקה בפיגור חמש בלבד, 38:43 לישאל במחצית.

שחקן נבחרת ישראל ג'ייק כהן עם טי. ג'יי. קליין. קובי אליהו
שב לסגל הנבחרת ונראה טוב מאוד. ג'ייק כהן עם טי. ג'יי. קליין/קובי אליהו

רבע 3:

ישראל המשיכה להוליך ביתרון שנע בין 3 ל-8 נקודות במהלך הרבע. שלשה של רפי מנקו החזירה את ישראל ליתרון דו ספרתי לראשונה מאז הרבע הראשון, והמאמן הרומני הזעיק פסק זמן. בדומה לשני הרבעים הקודמים, גם הפעם איפשרו שחקני הנבחרת לרומנים לצמק ולחזור עד מינוס חמש. בניגוד לשני הרבעים הקודמים, הפעם ישראל היא זו שסיימה חזק והוליכה 56:65 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הרומנים היו הראשונים לקלוע לאחר שתי דקות ברבע הרביעי, אך מהלך של סל ועבירה של גל מקל ועוד שלשה של רפי מנקו קבעו 60:75 לנבחרת, והרומנים ירדו שוב לפסק זמן. ישראל חזרה נחושה מפסק הזמן לא לאפשר לאורחת לשוב ולצמק את ההפרש וברחה כבר ל-62:82 לאחר נקודות מתחת לסל של עידן זלמנסון. מכאן והלאה החל גארבג' טיים ובסיום 63:87 לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully