וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו, ברוך הבא למקדש של אבא שלך": סגירת המעגל של מסי ומראדונה

הפרעוש מגיע לאצטדיון בו הפך דייגיטו ל"אלוהי הכדורגל": מראדונה מברך, מסי מתרגש, באיטליה וספרד מתווכחים מי יותר גדול ומפנטזים - מה אם המעבר מברצלונה לנאפולי ישוחזר?

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

למשחק של ברצלונה מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות יהיה ערך מוסף עבור ליאונל מסי. לראשונה בקריירה, הוא יתארח באצטדיון סן פאולו בו הפך דייגו מראדונה, הצל הנצחי שלו, לאגדה.

"כבר המון זמן אני רוצה לשחק שם, ואף פעם לא היתה לי את ההזדמנות", אמר מסי בשבוע שעבר ל"מונדו דפורטיבו". "אני שמח שסוף סוף הגיע הרגע הזה, ומרגיש שזה הולך להיות משהו מיוחד. נכון שהאצטדיון שופץ ואפילו האוהדים אחרים, אבל הנאפוליטנים עדיין משוגעים על כדורגל, עדיין יש להם סנטימנטים לארגנטינה, אז בטוח שזו תהיה חוויה מרגשת".

אמש פרסם מראדונה מכתב למסי לכבוד ביקורו בסאן פאולו. "ברוך הבא למקדש של אביך", כתב דייגיטו. "אל תצפה לקריאות עידוד, כי אוהדי נאפולי תמיד מעודדים את הקבוצה שלהם כמו אריות. כן תצפה לקבל כבוד והערצה, כי בנאפולי יודעים להעריך את מי שמביא את בשורת הכדורגל היפה לעולם. ברגע שכף רגלך תדרוך בסן פאולו, תבין למה כל ארגנטינאי מרגיש פה בבית".

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה. מתוך הטוויטר של ברצלונה, צילום מסך
הנה זה מגיע. מראדונה ומסי/צילום מסך, מתוך הטוויטר של ברצלונה

גם הקבוצות מתכוננות לסגירת המעגל המרגשת. ברצלונה ונאפולי פרסמו סרטונים מיוחדים לקראת המאורע, ובתקשורת הספרדית והאיטלקית העלו כתבות נוסטלגיות. אוטביו ביאנקי, מאמנה האגדי של נאפולי הגדולה של שנות ה-80, התראיין באיטליה וסירב להשוות בין שני הענקים.

"אני לא אוהב להשוות ביניהם, כי שניהם שחקנים עם תפקיד היסטורי בכדורגל העולמי, שניהם אמנים, יד האלוהים נגעה בשניהם. זה כמו להשוות בין פיקאסו לדה וינצ'י", אמר.

נשיא נאפולי דאז קוראדו פרלאינו התראיין ל"אס" הספרדי ואמר ש"קשה להשוות בין שני שחקנים משתי תקופות שונות. דייגו היה אלוף בספרד והפך לאגדה בנאפולי ובארגנטינה. למסי חסר תואר עם נבחרת ארגנטינה, או משהו אחר, אבל הוא השחקן היחיד שיכול ללבוש את חולצה מספר 10 בנאפולי אחרי מראדונה. אם הוא ישחזר את מסלול הקריירה של דייגיטו ויגיע לנאפולי, הוא יהיה מאושר. תהיה לו גם הזדמנות להוכיח מה הוא שווה מחוץ לברצלונה".

מאמן העבר ג'אני די מארציו התראיין ל"טוטוספורט" נשאל שאלה דומה והשיב: "דייגו הוא אלוהים, ואלוהים יש רק אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully