וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היערכות מיוחדת במשטרה לקראת הדרבי: "מבחן גדול לאוהדים"

24.2.2020 / 8:52

בהפועל ומכבי תל אביב מקווים שהאוהדים למדו את הלקח מהעונשים בעקבות הדרבי הקודם. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

היערכות מוגברת במשטרת ישראל לקראת הדרבי התל אביבי הערב (שני, 20:15, ספורט 5), זכר לאירוע הדרבי הקודם, אז הודלקו רימוני עשן ואבוקות והוצתו כסאות ביציעים של אוהדי שתי הקבוצות. במשטרה דרשו כוחות מתוגברים של שוטרים וסדרנים שיתפרשו באצטדיון בלומפילד כבר משעות אחר הצהריים.

לסדרנים ניתנה הנחייה לבצע בדיקות קפדניות בכניסות ליציעים שייפתחו בשעה 18.00 ולקהל נמסר להגיע מוקדם על מנת להימנע מתורים ארוכים מאוד. "אחרי מה שהיה בדרבי הקודם, זה מבחן לשני הקהלים", אמר הבוקר גורם במשטרה. "הקבוצות נענשו ברדיוסים בגלל ההתפרעויות ואחרי הרבה זמן גם הותר לאוהדים להכניס ליציעים אביזרי עידוד. שכל ארגוני האוהדים יהיו אחראיים על עצמם".

אבוקות ביציע של אוהדי הפועל תל אביב, דרבי. ניב אהרונסון
ככה זה נראה בדרבי הקודם/ניב אהרונסון

במכבי תל אביב מאמינים שהקהל שלהם למד את הלקח. בסביבת המועדון אמרו הבוקר: "אין שום טעם בעונשים שיבואו אחרי התפרעויות ביציעים. הקבוצה סבלה ממשחק רדיוס נגד בית"ר ירושלים בחיפה ואסור לשכוח גם את המשחקים הרבים אחרי זה שלא נתנו לאוהדים להכניס אביזרי עידוד ליציעים. רק באחרונה, אחרי כמעט סיבוב שלם, חזרו התופים ליציעים".

גורם במועדון העריך הבוקר שרמת האבטחה הערב תהיה יותר גבוהה ביחס לדרבי הקודם ולכן יהיה הרבה יותר קשה להכניס ליציעים אמצים פירוטכניים ואמל"ח, אך יחד עם זה הודגש כי אם אוהד רוצה להכניס בכל דרך דבר מה אסור, הוא יצליח ולכן הכי חשוב שהאוהדים יבינו שהם חייבים להשאיר את בלומפילד נקי מאמצעים מסוכנים לשלום הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully