וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של ארסנל: אחרי הצמד, ארטטה "מקווה לשכנע את אובמיאנג להישאר"

החלוץ מגאבון השתווה לוורדי בראש טבלת הכובשים של הפרמיירליג עם צמד וגרר השוואות לתיירי הנרי: "הוא אמן במלאכתו מול השער"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בתוך העונה הרעה הזו של ארסנל יש נקודת אור אחת גדולה ובולטת. קוראים לנקודה הזו פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ מגאבון, שסיים בעונה שעברה כמלך שערי הפרמיירליג עם 22 שערים לצד מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, כבש אתמול (ראשון) צמד ב-2:3 של התותחנים מול אברטון והגיע ל-17 שערי ליגה העונה ו-19 בכל המסגרות. בסך הכול יש לאובמיאנג 60 שערים ב-95 הופעות מאז שעבר אל המועדון מצפון לונדון.

עם זאת, בשל המצב הרע של ארסנל והעובדה שיש סיכוי רב שלא תשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה, הופיעו דיווחים רבים על כך שבכוונתו של אובמיאנג לעזוב. לחלוץ מגאבון יש חוזה רק עד לתום העונה הבאה, כך שבינואר 2021 הוא כבר יוכל לחתום בקבוצה חדשה וכבר אל חלון ההעברות של הקיץ הקרוב הוא יגיע מעמדת כוח משמעותית לפני עונה אחרונה בחוזה וכשברצלונה מעוניינת בו.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל כובש מול ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון. AP
כמו תיירי הנרי בימיו הגדולים? אובמיאנג מכניע את פיקפורד/AP

בארסנל מקווים מאוד שיוכלו להשאיר את החלוץ המצטיין והמאמן מיקל ארטטה התייחס לסוגייה אחרי הניצחון מול הטופי'ז כשאמר: "לפני שחתמתי היו לי שאלות ותהיות לגביו, אבל הוא הראה את המחויבות שלו. רציתי שהוא יראה שהוא רוצה לעשות את זה ולעשות את זה פיזית. אני כל כך שמח ומרוצה ממנו. הוא כובש שערים חשובים וכקפטן הוא תמיד נותן דוגמה לכל השאר עם הצורה בה הוא עובד בהגנה. ברצלונה צודקת שהיא רוצה אותו כי הוא שחקן נהדר. ברור שכל הקבוצות הגדולות אוהבות ומחזיקות ממנו. אני מקווה שנוכל לשכנע אותו שארסנל זה המקום הנכון עבורו".

המאמן הספרדי המשיך ואמר: "אני חושב שהיה לו קשה כי יש לו ציפיות גבוהות. הוא רוצה לשחק במפעלים הגדולים ביותר עם השחקנים הטובים ביותר. אנחנו חייבים לעזור לו לעשות את זה. הוא צריך להגשים את זה. הוא השחקן הכי חשוב שלנו, אין שום ספק בהשפעה שיש לו על הקבוצה. נצטרך לשכנע אותו להישאר".

ב"סקיי ספורטס" החמיאו לאובמיאנג והשוו אותו לגדול שחקני ארסנל בכל הזמנים. "היה בשער הראשון משהו שיותר מהזכיר את תיירי הנרי", נכתב שם, הסיומת עם הפס לפינה הרחוקה הייתה מתוך ספר האגדות של ארסנל. מאז שאובמיאנג הגיע לפרמיירליג בינואר 2018, אף שחקן לא כבש יותר שערי ליגה ממנו". גארי לינקר צייץ: "יש שחקנים שכשהם באחד-על-אחד עם השוער, אתה יודע שהם יכבשו. אובמיאנג הוא אחד כזה. אומן במלאכתו". גארי נוויל החמיא לחלוץ על השער הראשון ואמר: "זה תיירי הנרי, הכול לגבי השער הזה הוא תיירי הנרי". שוער ארסנל ברנד לנו אמר: "אנחנו שמחים מאוד שהוא איתנו בקבוצה. למזלי הוא משחק בקבוצה שלי. לפני כן, הוא שיחק בדורטמונד ואני בלברקוזן, שנאתי לשחק נגדו. אנחנו שמחים שהוא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully