וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תוספת זמן דרמטית קירבה את הפועל ראשון לציון לליגת העל

קלאודמיר העניק לכתומים 0:1 בלוד בדקה ה-92, ובמקביל קטמון הרביעית ספגה את ה-1:1 מאחי נצרת ונותרה מרחק שבע נקודות ממנה. תיקו גם למכבי פתח תקוה

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפלייאוף

תוספת זמן דרמטית סגרה הערב (שני) את המחזור ה-26 בליגה הלאומית והחוגגת הגדולה הייתה הפועל ראשון לציון. השנייה בטבלה השיגה 0:1 בדקה ה-92 בלוד ופתחה פער של שש נקודות מבני סכנין השלישית ומהפועל קטמון הרביעית שספגה 1:1 מאחי נצרת בתוספת הזמן. מכבי פתח תקוה המוליכה סיימה באותה תוצאה מול הפועל אום אל פאחם.

דודי טויטו שחקן מכבי פתח תקוה לפני מתן פלג שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
כבש בכדור חופשי. דודי טויטו/לירון מולדובן

הפועל אום אל פאחם - מכבי פתח תקוה 1:1

מוליכת הטבלה לא ניצלה את ההזדמנות להגדיל את הפער, אבל טווח ביטחון של 10 נקודות מהמקום השלישי מבטיח שהיא תמשיך לשייט לעבר ליגת העל. המגן השמאלי דודי טויטו סובב כדור חופשי אל הרשת בדקה השמינית, אבל הפועל אום אל פאחם, שלא כבשה בשלושת משחקיה הקודמים, הצליחה להשוות אחרי מהלך קבוצתי יפה וסיומת בעקב של דובב גבאי שהשווה מול קבוצתו הראשונה בדקה ה-71.

וובה בראון, קלאודמיר שחקני הפועל ראשון לציון מול עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קירב את הפועל ראשון לציון לליגת העל. קלאודמיר/דני מרון

בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:0

במחזור הקודם מיקו ממן הציל לכתומים נקודה עם 1:1 בתוספת הזמן מול הפועל פתח תקוה, והפעם היה זה קלאודמיר שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-92 וקבע ניצחון ראשון של הפועל ראשון לציון בלוד מאז ינואר 2016. זה היה הפנדל השני של האורחת, אחרי שגיל יצחק הפציץ למשקוף בדקה ה-37. מג'ד יונס הורחק משורות לוד לפני השריקה האחרונה ומוראד אבו ענזה אחריה, והמארחת נותרה במקום ה-14 המוליך למבחנים.

שרון זיסו שחקן הפועל קטמון מול עידו דוידוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
קטמון לא הצליחה להתקדם למקום השלישי. שרון זיסו/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון 1:1

ניר ברקוביץ' ציין את הכללתו בקורס הפרו הבא עם תיקו רביעי ברציפות, אלא שהפעם עם שערים. אחי נצרת, שלא ספגה בארבעת המחזורים הקודמים אם כי כבשה במהלכם רק פעם אחת, נקלעה לפיגור בעקבות שער בכורה של בן מיזן בדקה ה-81, אבל הצליחה לאזן בדקת הסיום משער ראשון בקבוצה של רותם חטואל והיא נקודה מעל בני לוד וארבע מעל הקו האדום. הפועל קטמון פספסה הזדמנות להתקדם למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully