וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: חמש שחקניות צלפו מחצי מגרש ברציפות - אחת אחרי השניה

שחקניות דרום דקוטה סטייט כבשו את הרשת עם קליפ ויראלי שצבר למעלה מ-3.8 מיליון צפיות. באינטרנט כבר כינו אותן ה"ספלאש סיסטרס"

צילום מסך

במשחקה האחרון היא אמנם הפסידה, אבל אוניברסיטת דרום דקוטה סטייט בכל זאת עלתה לכותרות בארצות הברית - לא בזכות ביצועיה במשחק, כי אם במהלך אימון שגרתי.

הכל החל כשסידני סטייפלטון צלפה מחצי מגרש. אחריה ניסתה את מזלה אדיסון הירשמן, והצליחה גם היא. אט אט החלו יתר שחקניות המכללה להתלהב ולעודד אחת את השניה, והמומנטום נמשך: פייטון ברקהנד קלעה גם היא, ואחריה ג'ורדן פרנד מצאה את הטבעת. בשלב הזה השחקניות כבר היו משולהבות לגמרי, והלחץ עבר ללינדזי ת'יוניק. מה אתם יודעים, גם היא עשתה זאת - חמש צליפות ברציפות מקו מחצית המגרש. מדהים.

בקליפ שהפך ויראלי תוך זמן קצר צפו למעלה מ-3.8 מיליון אנשים והוא הופץ בין היתר בחשבון הטוויטר של ESPN. באחד מגופי התקשורת אף כינו את השחקניות "הספלאש סיסטרס", פראפרזה על סטפן קרי וקליי תומפסון מגולדן סטייט.

אגב, לטענת המכללה, הרצף אפילו הגיע לשש צליפות, כשגם הקפטנית טוני נלסון קלעה, אולם הצליפה שלה דווקא לא תועדה בווידאו. כך או כך, אולי הפרסום הזה יעזור ל"ג'קרביטס", שעומדות העונה על מאזן של 9 הפסדים לצד 20 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully