וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי ותפגוש בגמר הגביע את הפועל אשדוד

גמר הפלייאוף של העונה שעברה ישוחזר בגמר הגביע: הצהובים גברו 22:28 בדרבי על הפועל ראשון לציון, האלופה תופיע לראשונה בגמר אחרי 20:25 על עירוני רחובות

שחקני מכבי ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יכולים לזכות בגביע בפעם ה-13 בתולדות המועדון. שחקני מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (שבת) לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד, לאחר שניצחה 22:28 בדרבי את הפועל ראשון לציון ותקבל הזדמנות להגן על התואר שלה בגמר, שם היא תפגוש את האלופה הפועל אשדוד שניצחה 20:25 את עירוני רחובות.

ניב פישלוביץ' שוער מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
נעל את השער. ניב פישלוביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 22:28

גמר מספר 24 למחזיקת הגביע, בעוד שיאנית הזכיות תראה את הגמר מהבית שנה שנייה ברציפות. הצהובים פתחו טוב יותר את המשחק בגן נחום ועלו ליתרון 0:3 עם שני שערים מהירים של שרון שלם ושתי עצירות של ניב פישלוביץ'. סהר שחק וליובימיר יושיץ' החזירו את הפועל ראשון לציון למשחק, ויותם טל השווה ל-5:5. אחרי יתרון קל נוסף של מכבי ראשון לציון, עידן מימון ראה את שחקניו מבצעים מהפך עם מתפרצת של יובל גררה שהעלה ל-9:10, אבל בדקה ה-24 ספג סהר שחק אדום ישיר וזה הוביל לריצה צהובה ויתרון 12:14 בהפסקה.

שי נתן ראה גם הוא כרטיס אדום בתחילת המחצית השנייה, אבל דווקא המצוקה הזו העירה את שחקני הפועל ראשון לציון שסגרו פיגור של שלושה שערים בזכות דושקו צ'ליצ'ה ועומר גרא. איבן קראצ'יץ' ענה עם שני שערים משלו ושניר נציה אילץ את מימון לקחת פסק זמן במצב של 16:19 לזכות מכבי ראשון לציון. פישלוביץ' המשיך ביכולת הטובה בשער, ובהתקפה ירמי סידי (שישה פנדלים מדויקים) וקראצ'יץ' דאגו להגדיל את היתרון ולהביא לג'ו מתתיה את הכרטיס לגמר.

כבשו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי ואיבן קראצ'יץ' 8 כל אחד, שרון שלם 5, שניר נציה 3, עמית סטלמן 2, דור קלדרון וצח מלול 1 כל אחד. ניב פישלוביץ' הצטיין עם 17 עצירות מ-39 זריקות.

כבשו להפועל ראשון לציון: יובל גררה ודושקו צ'ליצ'ה 4 כל אחד, יותם טל ושון סלס 3 כל אחד, ליובימיר יושיץ' ועומר גרא 2 כל אחד, עוז חממי, סהר שחק, איתי סורקיס ועומר אליאס 1 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל אשדוד - עירוני רחובות 20:25

אלופת המדינה תופיע לראשונה בתולדותיה בגמר הגביע, ותפגוש שם את הקבוצה עליה גברה בסדרת הגמר בדרך לתואר ההיסטורי בעונה שעברה. אשדוד פתחה פער של ארבעה שערים בדקות הסיום ועצירת פנדל של השוער טומיסלב סטויקוביץ' מנעה כל אפשרות לקאמבק של הרחובותים, שחלמו על גמר ראשון מאז 2001 ונעצרו על ידי האיש הוביל אותם בזמנו כמאמן-שחקן - אולג בוטנקו, היום מאמן אשדוד.

סטויקוביץ' התחיל טוב את המשחק בשערה של אשדוד, ספג שער אחד בלבד בתשע הדקות הראשונות וחבריו הובילו 1:3, אלא שאז רחובות התעוררה ונדב כהן כבש פעמיים ויחד עם השוער מושיקו אלימלך הפך ל-6:8. ניבו לוי ענה עם צמד, אבל רחובות ברחה ל-8:11 ואילצה את בוטנקו לקחת פסק זמן שהספיק לצמק ל-13:11 במחצית. גאבור לנגהאנס הגרמני לא כבש כלל במחצית הראשונה, אבל התחיל לספק תוצרת במחצית השנייה והוביל למהפך אשדודי, וניבו לוי הגדיל ל-17:20. נדב כהן עוד ניסה להחזיר את רחובות, אבל זה היה מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully