וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני יהודה: אלישע לוי יעלה במערך התקפי

22.2.2020 / 19:09

המאמן ישוב לארבעה שחקני הגנה, זנטי ומנסה יצטרפו בהזדמנות האחרונה של הזהובים להדביק את הפלייאוף העליון (א', 19:00, ספורט 5 לייב). גל כהן לקראת הבכורה: "מנסים לחדש את האנרגיה"

מחזור 25הסתיים23/02/2020
הפועל רעננה
    0
    • (74) זנטי
    בני יהודה תל-אביב
    עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: אורן יוסיפוביץ על העונה של ניסו אביטן

    הפועל רעננה

    הניצחון של עירוני קרית שמונה הגביר את הלחץ אצל הפועל רעננה, שתגיע למשחק מול בני יהודה מחר (ראשון) במרחק שש נקודות מחוף מבטחים וכשהיא בבעיה התקפית לאור פציעתו של יואב תומר והעובדה שאליה סוריאנו גמר את העונה. אביחי ידין עשוי לשוב להרכב ועידן שמש מתחרה עם רועי לוי על העמדה לצד יוג'ין אנסה בהתקפה.

    גל כהן, שתפס את מקומו של ניסו אביטן ויעמוד על הקווים לראשונה כמאמן ראשי בליגת העל, אמר: "עברנו שבוע לא פשוט. אנחנו מבינים את הסיטואציה ומנסים לחדש את האנרגיה כדי שנעמוד במשימת ההישארות בתשעת המחזורים הקרובים. אנחנו יודעים שהכל נראה הפוך כרגע, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובשחקנים ובטוחים שביחד עם האנרגיה יבואו ימים בהירים ושמחים יותר. אנחנו מתרכזים כרגע במי שנמצא בסגל, מי שאנחנו מזהים שאפשר ללכת איתו לקרב, שמאמין בעצמו וקבוצה. כל מי שמאמין שנוכל לחזור להיות הפועל רעננה של השבע השנים האחרונות. כרגע הדבר החשוב ביותר כמובן זה איך המועדון עומד במשימה ונשאר בליגה".

    עוזר מאמן הפועל רעננה גל כהן עם השופט דניאל בר נתן. דני מרון
    אתגר לא פשוט. גל כהן/דני מרון

    בני יהודה

    המשחק באצטדיון המושבה הוא למעשה ההזדמנות האחרונה של בני יהודה להישאר בתמונות הפלייאוף העליון. במחזור הסיום יארחו שחקניו של אלישע לוי את הפועל חיפה, אך לפני כן, על מנת להשאיר לעצמם סיכוי, יצטרכו לנצח את רעננה. המאמן צפוי לחזור לקו של ארבעה שחקני הגנה ולצרף את עמית זנטי וג'וזף מנסה לחלק הקדמי, במערך התקפי. מוחמד גדיר נפגע בקרסול וייעדר מחר וייתכן שגם ממחזור הסיום.

    "אני מאמין שאם נעשה את העבודה שלנו, הדברים יסתדרו", אמר מתן בלטקסה. "לא יודע אם התעוררנו מאוחר מדי, פשוט לא היינו מספיק יציבים, לא הצלחנו לייצר איזשהו מומנטום או רצף של כמה משחקים טובים שידחפו אותנו קדימה. בגלל זה אנחנו במצב הזה".

    מתן בלטקסה שחקן בני יהודה מול עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
    אופטימי. בלטקה/דני מרון

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-15 מפגשים בליגת העל: 4:7 לבני יהודה בניצחונות ועוד ארבע תוצאות תיקו.

    * הפועל רעננה לא הצליחה לנצח את בני יהודה בשמונת המפגשים האחרונים בכל המסגרות.

    * כל 12 משחקי הליגה האחרונים של בני יהודה הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות חוץ ברצף ושמונה הפסדים (מהם שישה רצופים בבית).

    * האם בני יהודה תרשום לראשונה בתולדותיה חמישה ניצחונות חוץ רצופים בליגה הבכירה? בעונת האליפות ההיסטורית היו לה ארבעה ברצף, וגם באמצע העונה שעברה, היא נעצרה על ארבעה בידי מכבי פתח תקוה עם 0:0 באצטדיון המושבה, אליו היא מגיעה גם הפעם.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 848

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully