וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה: טוטנהאם הייתה צריכה לספוג אדום, ב-VAR הודו: ראינו ועשינו טעות

לו סלסו דרך בצורה אלימה על אספליקואטה בדרבי, השופט בחר שלא להוציא כרטיס, שופטי המסך החליטו גם הם שלא צריך להרחיקו, ולאחר מכן הודו בטעות. למפארד והפרשנים בהלם

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שערוריית VAR בכדורגל האנגלי. שופטי המסך במשחק בין טוטנהאם לצ'לסי היום (שבת) הודו שעשו טעות, מאחר ששחקן טוטנהאם ג'ובאני לו סלסו אמור היה לקבל כרטיס אדום אחרי שדרך בצורה אלימה על ססאר אספיליקואטה במהלך הניצחון של צ'לסי 1:2 על התרנגולים.

ג'ובאני לו סלסו שחקן טוטנהאם מבצע עבירה על ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי. צילום מתוך שידור המשחק, צילום מסך
"לשבור רגל". למפארד/צילום מסך, צילום מתוך שידור המשחק
ג'ובאני לו סלסו שחקן טוטנהאם מבצע עבירה על ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי. רויטרס
כולם ראו חוץ מהשופטים/רויטרס
ג'ובאני לו סלסו שחקן טוטנהאם מבצע עבירה על ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי. GettyImages
"איך הוא עדיין על המגרש?". לו סלסו/GettyImages

לו סלסו הותיר את מגן צ'לסי על הדשא לדקות ארוכות בעקבות הדריכה, שלמרבה המזל לא גרמה לפציעה. ההילוכים החוזרים הראו שמדובר בדריכה בוטה ומסוכנת. שופט המשחק מייקל אוליבר החליט לא להעניש את השחקן, אבל שופטי המסך החליטו לבחון את התקרית מחדש ממספר זוויות. כאמור, אחרי בדיקת ה-VAR הוחלט שלא להוציא לו כרטיס אדום, כשההסבר היה "לא הרגשנו שהיה לשחקן מקום אחר להניח את הרגל".

עם זאת, לאחר מכן השופטים באצטדיון הבהירו שנעשתה טעות ולו סלסו בהחלט היה ראוי לכרטיס אדום. לדבריהם, לא הייתה בעיה טכנית וחוסר אפשרות להבחין בעבירה בגלל זוויות צילום, אלא "טעות אנוש" וקבלת החלטות שגויה.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר אחרי המשחק שהעבירה הייתה ניסיון "לשבור רגל". הפרשן ושחקן העבר איאן רייט צייץ בתדהמה "איך זה לא אדום?!". מייקל אואן צייץ ש"שני כרטיסים אדומים ללו סלסו, אני לא מאמין שהוא עדיין על המגרש. שוב הטכנולוגיה עשתה את העבודה שלה, אבל אנשי ה-VAR קיבלו החלטה אומללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully