וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צפו בשער הבכורה של גדי קינדה בארצות הברית

קשר בית"ר ירושלים לשעבר כבש בהפסד קנזס סיטי 2:1 לניו יורק רד בולס במשחק הכנה. נאתכו כבש ב-1:1 של פרטיזן, שון וייסמן נעצר בהפסד המפתיע של וולפסברגר

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ על ניסו אביטן

אחרי הצמד שלו במחזור הקודם, ביברס נאתכו השלים הערב (שבת) 90 דקות במדי פרטיזן בלגרד, והפעם הסתפק בשער אחד - פנדל בדקה ה-91 שהציל לקבוצתו נקודה עם 1:1 בחוץ מול באצ'קה טופולה המדורגת רביעית. זה היה שערו השביעי העונה של נאתכו בליגה הסרבית. פרטיזן מדורגת שנייה אחרי 22 משחקים ומפגרת ב-10 נקודות אחרי הכוכב האדום בלגרד שנמצאת בדרך לאליפות נוספת.

* גדי קינדה פתח בהרכב וחגג שער בכורה לא רשמי בקנזס סיטי, כשדחק פנימה מקרוב בהפסד 2:1 של קבוצתו החדשה לניו יורק רד בולס במשחק הכנה.

צפו בשער של קינדה

ובביצועיו מהמחצית הראשונה

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. רויטרס
שער ליגה שביעי. ביברס נאתכו/רויטרס

* שון וייסמן שיחק 90 דקות בהפסדה של וולפסברגר 2:0 בחוץ לסבירובסקי טירול, נועלת הטבלה בליגה האוסטרית. וולפסברגר במקום הרביעי ובמרחק 11 נקודות מלאסק לינץ המוליכה, וייסמן עדיין בראש טבלת המבקיעים עם 19 שערים.

* בוריס קליימן שיחק 90 דקות בהפסדה של פראלימני 3:0 בחוץ לאומוניה ניקוסיה בליגה הקפריסאית. השוער הישראלי וחבריו נעצרו אחרי חמישה משחקים ללא הפסד ונמצאים במקום ה-10 מתוך 12 קבוצות אחרי 21 משחקים.

* אופיר מרציאנו השלים עוד משחק בשערה של היברניאן, שלא הצליחה לנצח בבית את ליבינגסטון שמקדימה אותה בנקודה וסיימה ב-1:1 בקרב בין השישית לחמישית במחזור ה-28 בליגה הסקוטית.

* ליאור רפאלוב, שהפך לאב בפעם השלישית לאחר לידת בתו אלסנדרה, נעדר ממשחק החוץ של אנטוורפן, שהפסידה 1:0 לסטנדרד ליאז'. עדן שמיר נותר על הספסל של המנצחת, שעלתה למקום השלישי עם נקודה יותר מאנטוורפן החמישית אחרי 27 משחקים בליגה הבלגית.

* תומר חמד ישב על הספסל של צ'רלטון ולא שותף בניצחון הביתי 1:3 על לוטון טאון בליגת המשנה באנגליה. צ'רלטון שמרה על פער של חמש נקודות מהקו האדום אחרי 34 מחזורים.

* שי בן דוד ישב על הספסל של טרפאני, שחילצה 1:1 ביתי מקבוצת הצמרת ספציה במסגרת הסרייה B באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully