וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה ביוון: למוניקה וצוות השיפוט שלו הותקפו מחוץ לאואקה

אלמונים פרצו למונית שהחזירה את השופט למלון לאחר ההפסד הביתי של פנאתינייקוס מול ברצלונה ופצעו אותו. לאחר שחרורו מבית החולים וחזרתו לאיטליה אמר: "יש אידיוטים בכל מקום, כבר מוכן לשפוט במשחק הבא"

באדיבות איגוד הכדורסל

תקרית חמורה מאוד התרחשה אמש ביוון (שישי) לאחר המשחק שבו ברצלונה ניצחה באואקה את פנאתינייקוס. על פי הדיווחים, המונית שהחזירה את השופט לואיג'י למוניקה למלון הותקפה על ידי אנשים בלתי מזוהים שהיו רעולי פנים וניפצו את שמשת הרכב, והאיטלקי נפצע ונאלץ לעבור טיפול בבית החולים.

במונית שהו גם השופטים הנוספים דאמיר יאבור ואמין מוגולקוס, אך למוניקה ספג את הפציעה החמורה מביניהם. משטרת יוון חוקרת את התקרית שהתרחשה לאחר המשחק במסגרת המחזור ה-25 של היורוליג, כאשר בערך 5 ק"מ מהאואקה החשודים פרצו את המונית והחלו להתקיף את הנוסעים. למוניקה האיטלקי נחשב אולי לבכיר השופטים ביורוליג ואם יתברר שהתוקפים הם אוהדי פנאתינייקוס, הקבוצה עלולה לספוג עונש כבד מאוד מיול"ב.

לואיג'י לאמוניקה שופט כדורסל איטלקי. דני מרון
הותקף ונפצע. לואיג'י למוניקה/דני מרון

"יש אידיוטים בכל מקום, אני בסדר", אמר השופט עם חזרתו לאיטליה, לאחר שלווה על ידי כוחות שיטור לשדה התעופה עם צאתו מבית החולים. "נפגעתי בסנטר וביד, אבל אין בעיה. אני כבר מוכן לשפוט במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully