וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום פוגבה? דיווח: ריאל מדריד עשויה להחתים את אדוארדו קמאבינגה

ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס עוקבים כבר שנתיים אחרי קשרה הצעיר של ראן (17), שתג המחיר שלו עומד כבר עכשיו על 35 מיליון יורו. עשוי להגיע אם קשר יונייטד יישאר בקבוצה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ריאל מדריד נוקטת בשנים האחרונות במדיניות של החתמת כישרונות צעירים, זאת בניגוד גמור לתקופת הגלאקטיקוס שעברה ונשכחה מזמן. אחרי שצירפו בשנים האחרונות את ויניסיוס, רודריגו, מיליטאו ולאחרונה את ריינייר, ב"מארקה" מדווחים שההחתמה הבאה של זידאן עשויה להיות של אדוארדו קמאבינגה קשרה הצעיר של ראן.

על פי הדיווח הבלאנקוס עוקבים כבר שנתיים אחרי הקשר בן ה-17 בלבד, שהעונה הפך לשחקן הרכב קבוע אצל ז'וליין סטפאן ושווי השוק שלו כבר עכשיו מוערך ב-35 מיליון יורו ועשוי לזנק בקיץ הקרוב עד ל-70 מיליון יורו. הבלאנקוס עדיין לא פנו לראשי ראן, אך עוקבים אחריו ועשויים להגיש בקיץ הצעה על השחקן שאותו הם מייעדים כמשלים של קאסמירו במרכז השדה.

ההחלטה האם לרכוש את הצרפתי הצעיר שנולד באנגולה קשורה גם לעתידו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד. זה לא סוד שזידאן מעוניין בקשר שמסוכסך עם ראשי יונייטד ולא משחק כבר תקופה ארוכה, אך זה עשוי להישאר בכל זאת במועדון אם יונייטד תחליף מאמן ובכל מקרה תג המחיר שלו יקר מאוד.

אדוארדו קמאבינגה ראן. AP
הרכש הבא של ריאל מדריד? אדוארדו קמאבינגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully