וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס מתכוונים לחתוך את קאזינס ולהחתים את מרקיף מוריס

ב-ESPN טוענים שהקבוצה תשחרר את הסנטר הפצוע כדי לפנות מקום לפורוורד שצפוי להשתחרר מדטרויט, במדיה הוא קולע 11 נקודות במשחק

צילום מסך

בווידאו: דוראנט חוזר להתאמן

דמרקוס קאזינס היה אחד מהסנטרים הטובים בליגה עד ממש לא מזמן. אלא שהפציעות די גמרו לו את הקריירה וכנראה שגם תקופתו בלייקרס עומדת להסתיים. ב-ESPN מדווחים שהלייקרס מתכוונים לחתוך את קאזינס כדי לפנות מקום בסגל למרקיף מוריס בתקווה שזה ישוחרר מדטרויט ביום ראשון.

על פי הדיווח מוריס מנסה להגיע לסיכום על שחרור עם ראשי הפיסטונס שבונים מחדש את הקבוצה והלייקרס עשויים להחתימו כמחליף לקאזינס שלא שיחק העונה בגלל פציעה קשה בברכו וכנראה גם לא ישחק במדי הלייקרס העונה.

מוריס, 31, רשם 44 משחקים בדטרויט העונה ורושם ממוצעים של 11 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. הוא יכול לשחק בעמדה 3 ו-4 ונחשב לשחקן הגנה וריבאונדר טוב. במהלך תשע העונות שלו בליגה הוא רושם ממוצעים של 11.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק. כזכור, הלייקרס צירפו מוקדם יותר את דווייט הווארד שעושה עבודה טובה בתור הסנטר המחליף של ג'אבל מגי ומוריס ייתן ללייקרס יותר עומק וגם מנוחה ללברון. קאזינס בכל מקרה לא צפוי לשחק יותר העונה בגלל הפציעה שלו.

מרקיף מוריס דטרויט. AP
בדרך ללייקרס? מרקיף מוריס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully