וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ניצחון גדול, זה לא היה קל"

22.2.2020 / 0:11

מאמן מכבי תל אביב שחרר אוויר לאחר ה-82:85 הדרמטי של שחקניו על ולנסיה בספרד: "לקחנו פסק זמן ששינה הכל". טיילר דורסי: "גם כשאנחנו בפיגור 20 אנחנו לא מוותרים"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (שישי) בשורות מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה שרדה מותחן בספרד ורשמה ניצחון שלישי ברציפות, 82:85 על ולנסיה. המארחת העיקשת כבר הוליכה ביתרון 35:48 במהלך הרבע השלישי, אך השחקנים של יאניס ספרופולוס לא נבהלו, וכמו בלא מעט משחקים העונה הראו כמה אופי יש להם, הפכו את התוצאה והשלימו ניצחון מספר 17 העונה ביורוליג.

המאמן המנצח יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון הגדול, ניצחנו קבוצה טובה מאוד שמשחקת טוב מאוד, במיוחד כאן, זה לא היה קל לשחק מולם. זה היה חשוב מאוד שפתחנו את המשחק טוב ועקבנו אחרי תוכנית המשחק ההגנתית והתקפית, ולנסיה הגיבה ועלתה ליתרון משמעותי, הם פתחו יתרון של 5 נקודות במחצית, ולמרות שביקשנו מהשחקנים להרגע הם התחילו עם יכולת טובה ופתחו יתרון של 13 נקודות, ולקחנו פסק זמן ששינה הכל, ומהשלב הזה היינו טובים יותר התקפית והגנתית".

מאמן הצהובים התייחס לעובדה ששחקניו זרקו היום לא פחות מ-35 שלשות: "ולנסיה לא מאפשרת לייאפים ונותנת ליריבה לקלוע יותר שלשות, ומהשלב שהיינו בפיגור של 13 קלענו שלשות קשות של סקוטי שהחזירו אותנו למשחק, ואז טיילר המשיך עם זה. קלענו 52 נקודות במחצית השנייה עם 7 איבודים בכל המשחק, זה היה המפתח. הנענו את הכדור מצוין, היה לנו משחק התקפי טוב מאוד, ההגנה שלנו הייתה לא רעה, ולנסיה קבוצה התקפית טובה ולמרות שהם קלעו, ידענו לשמור על הריכוז שלנו בסיום".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מההגנה שהראו שחקניו במחצית השנייה. יאניס ספרופולוס/דני מרון

על המשך הדרך אמר ספרופולוס: "יש לנו עוד תשעה משחקים חשובים, אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת ולחשוב רק על המשחק הבא. אני מודה לבעלים על הטיסה הישירה, זה היה חשוב מאוד לבוא בטיסה כזאת, שהשחקנים טריים ונלחמים. אנחנו רוצים שהשחקנים יתנו את הכל, זה היה חשוב לניצחון, ולאוהדים שבאו לדחוף אותנו, הקול שלהם היה באוזניים שלנו וזה עזר לנו בסיום".

טיילר דורסי, שקלע 19 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין: "זה היה ניצחון חשוב שלנו בחוץ. הם הקשו עלינו מאוד אבל הראינו קשיחות, וקלענו קליעות חשובות. זה משחק של עליות וירידות, גם אנחנו נקלעים לפיגור גדול, אפילו של 20 הפרש אנחנו לא נוותר אף פעם".

מאמן ולנסיה חאומה פונסרנאו: "זה היה משחק קשוח. ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה נהדרת, אבל איבדנו שליטה על המשחק כשלא הצלחנו לעצור את קלעי השלשות שלהם. הם הענישו אותנו מחוץ לקשת אחרי חדירות או אחרי יציאה מחסימות וגם ממצבי פיקנרול. איפשרנו להם יותר מידי נקודות. אפילו בדקות האחרונות שהצלחנו להשוות, לא הצלחנו להשיג את הניצחון כך שכל הברכות מגיעיות למכבי תל אביב שידעו איך לנצל את היתרונות שלהם כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully