וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לגאנס זועם: "כמו שאומרים במקסיקו, ברצלונה ז**נה אותנו"

חאבייר אגירה רותח אחרי העסקה שהשאירה את קבוצתו בלי יכולת להחליף את ברייתווייט: "להפסיד שחקן ככה? זה עוד לא קרה לי"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בלגאנס עדיין רותחים אחרי שברצלונה רכשה מהם את מרטין ברייתווייט תמורת 18 מיליון יורו, בלי שהייתה להם כל אפשרות להתנגד. הבלאוגרנה ביצעו את העסקה מחוץ לחלון ההעברות בזכות חוק בספרד שמאפשר לצרף שחקן אם אחד אחר נפצע ליותר מחמישה חודשים ולגאנס לא הייתה יכולה להתנגד מכיוון שלדני היה סעיף שחרור בגובה 18 מיליון יורו.

מאמן לגאנס, חאבייר אגירה. GettyImages
איבד שני חלוצים מובילים בתוך חודש. אגירה/GettyImages

"להפסיד שחקן ככה, בתוך יום אחד, זה משהו שעדיין לא קרה לי", אמר היום (שישי) המאמן חאבייר אגירה, "אי אפשר לתאר את זה. אין לי יותר המצאות, אין לי עוד קסמים בשרוול... נלחם כמו חיות. יש לי 26 שחקנים בסגל ואם אגיד שנדפקנו בגלל העסקה הזו, זה יהיה חוסר כבוד כלפיהם כי כולם טובים".

לגאנס מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה ונראית כמו המועמדת הבכירה לירידה. ב-16 בינואר היא כבר איבדה את החלוץ יוסף אן-נסרי, שנמכר לסביליה תמורת 20 מיליון יורו - כאשר גם אז היא לא הייתה יכולה להתנגד או לנהל מו"מ מכיוון שזה היה הסכום בסעיף השחרור שלו. חודש לאחר מכן, גם ברייתוייט אבד. במועדון הקטן דרשו שתינתן להם אפשרות להחתים שחקן במקום הדני, אבל נדחו.

אגירה המשיך היום: "אני לא יודע מה ברייתווייט יתרום לבארסה, אני לא האיש שצריך לומר, תשאלו אותם כי הם בחרו אותו... אני מאמין, כמו שאומרים אצלנו במקסיקו, שברצלונה ז**נה אותנו. אתם לא יכולים לתאר לעצמכם מה זה להיות אחרון בטבלה ואז שלוקחים לך שני שחקנים, ככה פתאום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully