וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשים כבדים לעירוני אשדוד: הקשר הורחק לשמונה חודשים, השוער ל-12 משחקים

הקבוצה מליגה א' דרום נענשה בעקבות ההתפרעות מול ירמיהו חולון. תומר בן חיים, שהואשם כי בעט בקוון, יוכל לחזור למגרשים רק ב-1 באוקטובר

גל אנגלשטיין שוער עירוני אשדוד. קובי אליהו
12 משחקים בחוץ. גל אנגלשטיין/קובי אליהו

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל אמש (חמישי) עונשים כבדים על שחקני עירוני אשדוד שהיו מעורבים בהתפרעות ובפגיעה בצוות השיפוט, בסיום המשחק בו הפסידה הקבוצה 2:1 לירמיהו חולון בחודש שעבר במסגרת ליגה א' דרום.

את העונש הקשה ביותר ספג הקשר תומר בן חיים, שהואשם כי פגע בשופט ואף נחקר במשטרה באירוע והורחק על ידה ל-15 ימים מהמגרשים, קיבל בבית הדין הרחקה לכשמונה חודשים - עד 1 באוקטובר. "עשיתי טעות שהצטרפתי להתקהלות, נגררתי", אמר בן חיים לדיין עו"ד ישראל שמעוני. "תוך כדי ההתקהלות אחד השחקנים שלנו ניסה לדחוף אותי, זה היה מאור זוהר. מהדחיפה שלו הרגל שלי עלתה למעלה, אבל בטח שלא במטרה לפגוע באיש, ודאי שלא בשופט. לא צעקתי ולא קיללתי. עם הקוון הזה לא הייתה לי כל אינטרקציה והוא מעולם לא שפט אותי".

כך נראתה ההתפרעות

השוער גל אנגלשטיין, שהורשע בניסיון פגיעה בשופט ובהפרת סדר וכמו בן חיים לא משחק ולא מתאמן מאז האירוע, הורחק ל-12 משחקים בפועל וקיבל עונש על תנאי של הרחקה לצמיתות בכל הרשעה חוזרת בעבירה של פגיעה או ניסיון פגיעה בשופט.

המגן ניזאר אבו קטיפאן הורחק לשני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי ואילו המנכ"ל יוסי שובל ספג הרחקה מכל תפקידיו במועדון לשבועיים וקנס של 1,000 שקלים. הקנס למועדון עומד על 3,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully