וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: ישראל גברה 71:75 בחוץ על פולין

הנבחרת שמטה יתרון דו ספרתי וסבלה מיום אדיר של איי. ג'יי. סלוטר (29) אך ידעה לעשות את הפעולות הנכונות בסיום ופתחה את מוקדמות אליפות אירופה עם ניצחון

באדיבות איגוד הכדורסל

בווידאו: שחקני הנבחרת חוגגים לאחר הניצחון על פולין

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את מוקדמות אליפות אירופה 2021 עם ניצחון חוץ נאה, 71:75 על פולין. הנבחרת התגברה על משחק אדיר של איי. ג'יי. סלוטר שלהט עם 29 נקודות (8 מ-11 מעבר לקשת) ועל אף שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ידעו השחקנים של עודד קטש לעשות את הפעולות הנכונות - גם בהגנה וגם בהתקפה - ובסיום רשמו ניצחון שיתן הרבה ביטחון לקראת המשך המשחקים.

עידן זלמנסון הוליך רשימת קלעים מאוזנת עם 12 נקודות, כולל דקות טובות מאוד מול הגבוהים של פולין. גם איתי שגב הראה לחימה, בעיקר בריבאונד וסיים עם שמונה כדורים חוזרים. גל מקל (11 נקודות ו-10 אסיסטים) ניהל נהדר את המשחק של הנבחרת, כשרפי מנקו (10) וגיא פניני (9) מוסיפים שלשות חשובות ברגעים קריטיים וסייעו לנבחרת לצאת עם הניצחון.

קלעו לפולין: איי. ג'יי. סלוטר 29 נקודות (8 מ-11 ל-3), דמיאן קוליג 11, ארון צל 9 ו-9 ריב', לוקאש קוז'שארק 7, מיכל מיכלאק 6 ו-11 ריב', קרול גושזצקי 5, ירוסלאב זיסקובסקי ותומאס גיילו 1 כ"א

קלעו לישראל: עידן זלמנסון 12, גל מקל 11 ו-10 אס', רפי מנקו 10, גולן גוט וגיא פניני 9 כ"א, איתי שגב (8 ריב') ותמיר בלאט (8 אס') 8 כ"א, נמרוד לוי וטי. ג'יי. קליין (5 ריב') 4 כ"א, בר טימור (7:22) ותומר גינת (5:54) שותפו ולא קלעו

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. אתר FIBA, אתר רשמי
פתחו ברגל ימין. גל מקל/אתר רשמי, אתר FIBA

מהלך המשחק

רבע 1:

השחקנים של עודד קטש פתחו מעט מהוססים את המשחק וראו כיצד המארחת עולה ל-0:5 מהיר, אך אט אט נכנסו לעניינים, הידקו את ההגנה ועלו ליתרון ראשון לאחר שלשה של גולן גוט שקבעה 11:13. הריצה הישראלית המשיכה כששלשה של עידן זלמנסון העלתה את היתרון של האורחת ל-11:19. סל של גל מקל בשניות הסיום של הרבע הוריד את ישראל ביתרון 12:21.

רבע 2:

הנבחרת עלתה כבר ליתרון בן עשר נקודות בפתיחת הרבע השני, 16:26, אך הפולנים חזרו בעזרת שתי שלשות רצופות. ישראל המשיכה לשלוט בעניינים אך התקשתה לעצור את איי.ג'יי סלוטר שהשאיר את המארחת קרובה. הפולנים סיימו חזק את הרבע השני כשעבירה שטותית של גל מקל שתי שניות לסיום הרבע איפשרה לפולנים לקלוע שלשה יחד עם קליעת בונוס מהקו, ובמחצית הוליכה המארחת 37:39.

שחקן נבחרת ישראל תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
הנבחרת שרדה ניסיונות קאמבק של הפולנים בסיום. תמיר בלאט/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 3:

ישראל השיבה לעצמה את היתרון בפתיחת הרבע השני אך הפולנים המשיכו את המומנטום מסיום הרבע השני ועלו ל-44:48. עידן זלמנסון המשיך להיות נהדר בשורות הנבחרת של עודד קטש, ועל אף אחוזים לא טובים מהקו הצליחה הנבחרת לרדת לקראת הרבע המכריע ביתרון 53:55 בזכות שתי שלשות גדולות של גיא פניני לקראת סיום הרבע השלישי.

רבע 4:

האורחת פתחה טוב את הרבע האחרון ועלתה ליתרון 56:62, אך פולין בראשות סלוטר הלוהט לא ויתרה ונותרה צמודה לשחקנים של עודד קטש. ישראל הובילה 58:65 לאחר שלשה של רפי מנקו, אך סלוטר וקוליג הריצו את המארחת לריצת 0:8 ועלו ליתרון נקודה. הנבחרת התעשתה וענתה עם שלשות של גיא פניני ומנקו ועשתה את הפעולות הנכונות בסיום כדי להבטיח את הניצחון, 71:75 לישראל בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully