וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בקרב מאמני ישראל: מי ייכלל ברשימה של רוטנשטיינר לקורס הפרו?

20.2.2020 / 9:44

המנהל הטכני של נבחרות ישראל, שבעצמו יעביר את קורס הפרו, סיים לראיין את כל המתמודדים על מקום מצומצם בקורס. המאמנים חוששים: מי יצליח לזכות בתעודה?

פלייר טור דעה של דוד רוזנטל על הישורת האחרונה בליגת העל/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

מתח רב בקרב מאמני הכדורגל שהגישו בקשה להתקבל לקורס הפרו ואינם יודעים עדיין האם הם יהיו ברשימה. המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר, שבעצמו יעביר את קורס הפרו, סיים לראיין את כל המתמודדים על מקום מצומצם בקורס והוא גם המתין השבוע לסיום קורס ההתאמה שעשו מאמנים אשר עברו את ההשתלמות לתעודת המאמן במכון וינגייט.

כעת מונחות בפני האוסטרי שתי אפשרויות. הראשונה להיצמד לתכנית המקורית שלו ולפתוח קורס רק עם 10 עד 15 משתתפים. השנייה, להרחיב את הרשימה, על פי הסכמה שקיימת מאופ"א ולאפשר ליותר מועמדים לקבל את ההכשרה, לעבור את הקורס ולקבל את תעודת הפרו שהיא כזכור הדרישה החשובה וההכרחית למאמן אשר רוצה לאמן בליגת העל.

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
החלטה גורלית עבור רבים. רוטנשטיינר/שלומי גבאי

רוטנשטיינר עדיין מתלבט מי להכליל בקורס כשכאמור תכניתו המקורית היתה להעמיד רשימה קטנה של עד 15 איש ולא רשימה של יותר מ-25 משתתפים שהיו בקורס הקודם לפני קרוב לשנתיים. מי שנמצאים במתח רב הם המבקשים להיכנס לרשימה וביניהם עוזרי מאמנים בליגת העל, מאמני לאומית ומאמני קבוצות נוער שכולם רוצים להתקדם ולהשתדרג ולהחזיק בתעודה שתאפשר להם לקפוץ כיתה ולהתמודד על תפקיד המאמן בליגת העל.

רוטנשטיינר מתכוון לפרסם תוך שבוע את הרשימה וכאמור הוא עצמו יעביר את השיעורים בקורס. מאחר שלא ברור מתי יערך קורס נוסף, הלחץ בקרב המבקשים להתקבל לקורס גבוה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully