וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'ן דג'וקוביץ': "רוג'ר פדרר מקנא בנובאק כי הוא טוב ממנו"

אביו של המדורג 1 בעולם התייחס ליריבות עם השוויצרי: "הוא הבין מהר שנובאק יגיע להישגים גדולים משלו והתחיל לקנא בו"

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

סרג'ן דג'וקוביץ', אביו של נובאק, הרבה לשבת בתא של בנו בטורנירים בעבר, אבל בשנים האחרונות הוא מעט נעלם ולא מרבה להראות את עצמו בפומבי. בראיון לעיתון "נובוסטי" הסרבי דיבר אביו של נובאק על היריבות עם רוג'ר פדרר וסיפק כמה ציטוטים מעניינים מאוד.

סרג'ן דג'וקוביץ' אביו של נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
סרג'ן דג'וקוביץ' עם בנו/GettyImages

"פדרר טניסאי מדהים", אמר דג'וקוביץ' האב, "אבל אני לא יכול להגיד את אותו הדבר לגבי האישיות שלו. הוא מקנא וקינא בנואק מהרגע שהוא פרץ כי הוא הבין שהבן שלי טוב יותר ממנו ושהוא יגיע להישגים גדולים יותר וישכיח אותו". אביו של דג'וקוביץ' גם התלונן על יחס מפלה כשאמר: "אין אדם שסובל וסבל יותר בהיסטוריה של הספורט מהפסד מנובאק. למרות זאת, כשהוא מפסיד, הוא מגיע ליריב, מנשק אותו, מחבק אותו ואומר לו 'כל הכבוד אלוף, היית יותר טוב ממני'. למרות זאת, הוא אף פעם לא היה מועמד לתואר השחקן ההגון בסבב, זה מוענק בכל שנה לפדרר".

אבא של נובאק גם ניסה להסביר ממה זה נובע כשאמר: "זה כנראה קשור לעבר שלנו וליחסים פוליטיים. נובאק לא נותן לך אפילו סיבה אחת לא לאהוב אותו. הוא נועז, מתורבת, צנוע, ידען ומדבר אל כל אחד בגובה העיניים, בכל מקום סוגדים לו חוץ מאשר אצל האנגלו-סקסים, אבל הם המציאו את הספורט הזה. עכשיו יש בחור ממדינה קטנה וענייה שבמשך 15 שנה מראה להם שזה לא רק הספורט שלהם, אלא של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully