וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר סיטי מבהירים: "ההאשמות שקריות, העניין הוא פוליטי ולא סביב צדק"

מנכ"ל המועדון פראן סוריאנו התראיין על רקע העונש הכבד של אופ"א: "בכל שלב של הדרך ציירו אותנו כאשמים, עוד לפני שהעניין נידון"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שחוזיהם יסתיימו בקיץ

הימים חולפים, ובמנצ'סטר סיטי מתעקשים שמדובר בעניין של זמן עד שהצדק ייצא לאור. היום (רביעי) התראיין המנכ"ל פראן סוריאני לאתר הרשמי של המועדון והסביר מדוע הוא משוכנע שהעונש הכבד של אופ"א יבוטל.

"הדבר הכי חשוב שיש לי להגיד הוא שההאשמות לא נכונות", פתח סוריאנו את דבריו. "האוהדים יכולים להיות משוכנעים בשני דברים: אחד, שההאשמות שקריות. שתיים, שנעשה כל שביכולתנו כדי להוכיח זאת. אנחנו יודעים שהם תומכים בנו, אנחנו מרגישים את זה. אוהדי מנצ'סטר סיטי עברו אתגרים בעבר, וזה בסך הכל עוד אתגר. נישאר ביחד, נעבור את זה ולא נאכזב אותם".

כזכור, בשל עבירות על נהלי הפייר פליי, הוטל על אלופת אנגליה עונש חסר תקדים של השעיה לשנתיים מליגת האלופות (החל מהעונה הבאה), לצד קנס כספי של 30 מיליון יורו. "הבעלים לא השקיע במועדון כסף שלא דווח", הבהיר סוריאנו. "אנחנו מועדון שמכלכל את עצמו, אנחנו רווחיים, אין לנו חובות וזה נבדק על ידי רואי חשבון, רגולטורים ומשקיעים. אנחנו מחפשים פתרון מהיר וכולי תקווה שהסיפור הזה ייפתר לפני תחילת הקיץ. לאחר מכן, נמשיך כאילו זה עסקים כרגיל".

מנכ"ל מנצ'סטר סיטי פראן סוריאנו. GettyImages
הכל בסדר. סוריאנו/GettyImages

על עתידו של פפ גווארדיולה בצל עזיבה אפשרית, אמר המנכ"ל: "כמובן שפפ מעודכן לגבי ההליך, אבל זה לא קשור אליו. הוא מרוכז בכדורגל, במשחק הקרוב ובשבועות הקרובים. אותו דבר לגבי השחקנים. הם רגועים, הם ממוקדים וזה יותר עניין משפטי מאשר עניין של כדורגל".

סוריאנו אף ביקש להגיב לטענות אופ"א, לפיהן סיטי לא שיתפה פעולה עם החקירה: "כן שיתפנו פעולה, סיפקנו רשימת מסמכים ארוכה ובה הוכחות ברורות לכך שהטענות אינן נכונות. זה קשה, כי בו בזמן חלק מהמידע הודלף לתקשורת והתחושה היא שבכל שלב של הדרך, ציירו אותנו כאשמים עוד לפני שהעניין בכלל נידון. בסופו של דבר, בהתבסס על הניסיון והמחשבה שלנו, נראה שהעניין פה הוא יותר פוליטיקה מאשר צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully