וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הביסה 0:4 את הנוער במשחק אימון

19.2.2020 / 18:39

ניב זריהן (4), ז'וזואה (31) ורמזי ספורי (36 ו-51) כבשו בניצחון הקבוצה הבוגרת, דויד סימאו שיחק, גם קייס גאנם פתח

פלייר טור דעה של דוד רוזנטל על הישורת האחרונה בליגת העל/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

עדכון ראשון: 9:52

הפועל באר שבע קיימה הערב (רביעי) משחק אימון מול קבוצה הנוער וניצחה 0:4 משערים של ניב זריהן (4), ז'וזואה (31) וצמד של רמזי ספורי אחרי שני בישולים של נייג'ל האסלביינק (36 ו-51). המטרה של יוסי אבוקסיס במשחק הזה הייתה להעניק דקות משחק לשחקנים שלא שיחקו לאחרונה על מנת להכניס אותם לעניינים. כך למשל דויד סימאו שיחק והוא צפוי לקבל דקות מול הפועל כפר סבא ביום ראשון, אבל לא בטוח שיפתח.

ההרכב של הפועל באר שבע: ירדן קרישטול (עידן קוסקאס), אור דדיה (נוי חדד), שיר צדק (עידו כהן), לואי טהא, אורן ביטון (שון גולדברג), דויד סימאו, נאור סבג, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, ניב זריהן (ז'וזואה), קייס גאנם.

אנתוני וארן, נייג'ל האסלביינק, דויד סימאו שחקני הפועל באר שבע על הספסל. דני מרון
אבוקסיס יתחיל להריץ אותם. וארן, האסלביינק וסימאו/דני מרון

בכל מקרה הקבוצה תחסר במשחק הקרוב את ז'וזואה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. במשחק היום צפויים לשחק גם לואי טהא שהיה פצוע זמן רב ונעדר מפעילות במועדון בגלל השיתוק העצבי בפניו. טהא כבר מתאמן בצורה מלאה והיה אפילו באימוני נבחרת ישראל. אבוקסיס גם צפוי להריץ היום את קייס גאנם ונייג'ל האסלביינק שנעדר מהמשחק האחרון בגלל עניינים אישיים הקשורים למשפחתו ושבעטיים קיבל אישור לטוס להולנד. השחקן חזר בתחילת השבוע לארץ וכבר שב לאימונים והיום כאמור ייטול חלק במשחק.

למרות שבאר שבע עמדה במשימה וניצחה בשבת האחרונה את בני יהודה, יוסי אבוקסיס רוצה לראות כדורגל יותר טוב מהקבוצה שלו והבהיר את הדברים בשיחות עם השחקנים השבוע. אחרי איבוד הנקודות של בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב שלשום, מקווים בבאר שבע לסגור את הפער מבית"ר כדי לסיים את העונה במקום השלישי עם כרטיס בטוח לאירופה. לקבוצה כזכור עוד מחכה בקרוב מפגש עם מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully