וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג סובל מ"כאבים עזים" בכתף, בברוקלין חוששים: גמר את העונה

הכוכב היה אמור לחזור אחרי פגרת האולסטאר, אבל ייאלץ להיפגש עם מומחה נוסף בגלל כאבים. מאמנו קני אטקינסון: "הכתף מפריעה לו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

כשברוקלין צירפה את קווין דוראנט בקיץ היא ידעה שהוא פצוע ולא ישחק, אבל קיוותה שקיירי אירווינג יוביל אותה לפחות לפלייאוף. אלא שהרכז שהגיע גם הוא הקיץ לקבוצה מבוסטון, החמיץ כבר 26 משחקים אחרונה בגלל פציעה בכתף וכעת מתברר שהוא ייעדר עוד תקופה ממושכת ואולי אפילו סיים את העונה.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס פצוע. AP
לא מצליח להתגבר על הכאבים. קיירי/AP

קני אטקינסון מאמן הנטס אישר שקיירי ייפגש עם רופא מומחה משום שהוא עדיין סובל מכאבים. "הכתף שלו ממשיכה להטריד אותו. נראה עכשיו כמה זמן הוא ייעדר", אמר אטקינסון שאישר שקיירי כמובן לא יהיה כשיר למשחק מול פילדלפיה ביום חמישי ובכלל בתקופה הקרובה.

ב-24 בדצמבר קיירי קיבל זריקה של קורטיזון בניסיון להקל על הכאבים, כשהרכז אמר שהוא קיבל את הזריקה בניסיון למנוע ניתוח. אטקינסון הבהיר שלא היה משחק או אימון ספציפי שגרם לשחקן לכאבים, אך הוא מתמודד עם כאבים עזים.

אטקינסון הוסיף לגבי הפציעה: "הכתף זה איבר מורכב. יום אחד אתה מרגיש טוב ויום אחד כואב לך. הוא ייאלץ לראות מומחה נוסף". כשנשאל האם יש סיכוי שקיירי גמר את העונה, הוא ענה: "לא רוצה ללכת לשם".

בסך הכול קיירי החמיץ 33 משחקים העונה, כולל חמישה משחקים לפני פגרת האולסטאר בגלל כאבים בברך. הכאבים בברך פסקו, אך כעת הבעיה היא בכתף וייתכן שקיירי וגם דוראנט יעמדו לרשות הקבוצה רק בעונה הבאה.

עוד בוואלה!

מעבה את הסגל, דיווח: יוסטון תחתים את ג'ף גרין ודמארה קארול

לכתבה המלאה
seperator

* יוסטון הודיעה על החתמתו של ג'ף גרין על חוזה זמני לעשרה ימים, עם אופציה להארכתו. גרין רשם 30 משחקים ביוטה העונה, אך נחתך ממנה בדצמבר. זו עונתו ה-12 של גרין, שרושם ממוצעי קריירהנאים של 13 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully