וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפאל נדאל החדש". קרלוס אלקרס מלהיב את אוהדי הטניס העולמי

הספרדי בן ה-16 ניצח את ראמוס ויניולאס בטורניר ריו: "הסגנון שלי מזכיר את פדרר". פררו: "הוא יכול להפוך לאחד הגדולים"

מתוך יוטיוב

רבים מחובבי הטניס העולמי שואלים את עצמם מתי יגיעו יורשים אמיתיים לשלישייה פדרר-נדרל-דג'וקוביץ'. טניסאים שישלטו בענף במשך שנים ארוכות ואולי יתקרבו בעצמם ל-20 תארי גרנד סלאם מתישהו. ובכן, אולי הלילה הם קיבלו תשובה חלקית.

קרלוס אלקרס בן ה-16 עלה למשחק הראשון שלו בטורניר מסבב ה-ATP ואחרי מאבק שארך 3:37 שעות והסתיים ב-3:00 לפנות בוקר, גבר על אלברט ראמוס ויניולאס 6:7 (2), 6:4, 6:7 (2) בטורניר ריו דה ז'נרו. לא לחינם בספרד כבר משווים אותו לרפאל נדאל ויש מי שקורא לו "נדאל החדש".

הספרדי הצעיר שנולד וגדל במורסיה, כבר סומן בשנה שעברה כאחד מטניסאי העתיד של ספרד עם ניצחונות יפים בטורנירי צ'אלנג'ר ומאז יולי 2019 זכה בשלושה טורנירי פיוצ'ר. הלילה הוא פגש לראשונה בקריירה טניסאי שמדורג בטופ 100 והצליח לגבור על בן ארצו שמדורג במקום ה-41 בעולם.

קרלוס אלקרס טניסאי. GettyImages
הדבר הגדול הבא? קרלוס אלקרס/GettyImages

אלקרס שמדורג במקום ה-406 בעולם, מאומן על ידי שחקן העבר חואן קרלוס פררו, שבזמנו היה מדורג במקום הראשון בעולם. הלילה הוא אמר: "תמיד אזכור את ריו דה ז'נרו. זה היה המשחק הכי ארוך ואינטנסיבי בחיי. אני אוהב לשחק טניס אגרסיבי ולהשיג הרבה ווינרים. הסגנון שלי פחות או יותר מזכיר את זה של רוג'ר פדרר".

פררו אמר: "קרלוס רק בן 16 והוא מתחיל להסתובב עכשיו בטורנירים בעולם. יש לו את הרמה ואת המהירות והוא משתפר מדי יום מבחינה פיזית. אני חושב שהוא יוכל להיות אחד הגדולים. אני לא יודע עד לאן הוא יכול להגיע, אבל אני חושב שבתוך שנתיים-שלוש הוא כבר יהיה מדורג גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully