וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ניצחונות לרמת גן, רמלה ואשדוד בפתיחת הפלייאוף העליון

המוליכה חזרה מפיגור 20 לניצחון 80:87 על אליצור חולון. אליצור רמלה גברה 66:71 על א.ס. רמת השרון. פלייאוף תחתון: ניצחון ראשון העונה להפועל פתח תקוה

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

בווידאו: מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל בכדורסל לקראת המשחקים מול רומניה ופולין

חמישה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון והתחתון בליגת העל לנשים. בפלייאוף העליון גברה המוליכה מכבי עירוני רמת גן 80:87 על אליצור חולון לאחר שפיגרה ב-20 הפרש במחצית. מכבי אשדוד הביסה 50:68 את הפועל ראשון לציון בעוד אליצור רמלה שמרה על המקום השני לאחר שניצחה 66:71 את א.ס. רמת השרון. הפתעה נרשמה בפלייאוף התחתון כשהפועל פתח תקוה השיגה ניצחון בכורה העונה לאחר שהביסה 66:91 בחוץ את מכבי רעננה.

שניס ג'ונסון שחקנית מכבי עירוני רמת גן בכדורסל נשים. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קאמבק גדול לרמת גן. שניס ג'ונסון/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי עירוני רמת גן - אליצור חולון 80:87

המוליכה נראתה איום ונורא במחצית הראשונה אותה סיימה עם 31 נקודות בלבד לעומת 51 שספגה. לרבע השלישי עלו שחקניות רמת גן אחרת, ובעשר דקות הרבע קלעו יותר משקלעו בכל המחצית הראשונה כשניצחו אותו בצורה מוחצת 12:33 ועלו לרבע הרביעי ביתרון 63:64. רמת גן סגרה עניין ברבע האחרון והשיגה ניצחון 17 העונה מתוך 19 משחקים. שניס ג'ונסון הצטיינה בשורות המנצחת עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אליצור נווה דוד רמלה - א.ס. רמת השרון 66:71

משחק צמוד ומותח קיבלנו הערב ברמלה כשעד הרבע האחרון לא הצליחה אף קבוצה לקלוע מעל 20 נקודות באף רבע. המארחת הצליחה להשתחרר ברבע האחרון, ונעזרה במשחק נהדר של טיפאני מיטשל (19 ו-8 ריב') ובריטני בויד (17 ו-10) והשלימה ניצחון שלישי ברציפות. בצד השני 28 ו-9 ריבאונדים של ג'ורדן הופר לא הספיקו לרמת השרון שרשמה הפסד שני ברציפות.

טיפאני מיטשל שחקנים אליצור נווה דוד רמלה. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
רמלה עם ניצחון שלישי ברציפות. טיפאני מיטשל/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי רעננה - הפועל פתח תקוה 91:66

בשעה טובה ומוצלחת השיגה האורחת ניצחון בכורה העונה בליגת העל, ועשתה זאת בגדול. רעננה עוד הוליכה בתום הרבע הראשון, אך הפועל פתח תקוה ניצחה את שני הרבעים שלאחר מכן ב-21 הפרש ולמעשה הכריעה את המשחק כשהרבע האחרון שוחק לפרוטוקול בלבד. מוניק ריד להטה עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים כשקלינדרה זקארי בלטה אף היא עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 50:68
מכבי חיפה - בני הרצליה 76:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully