וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בז'נבה: הפועל ירושלים בהגרלת ליגת האלופות

17.2.2020 / 17:00

מחזיקת גביע המדינה תקבל תמונה מלאה של הדרך לפיינל פור הביתי באירופה, כשהגרלת שלבי הנוקאאוט תתקיים מחר ב-12:00. עודד קטש שומר על פרופורציה: "בשבוע שעבר לקחנו תואר עם הגרלה קשה. אנחנו מסוגלים לעשות את זה, אבל המפעל השתפר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים תדע מחר (שלישי, 12:00) אילו מכשולים יעמדו בפניה בדרך לאירוח הפיינל פור של ליגת האלופות. הגרלת שלבי הנוקאאוט תתקיים בז'נבה, ותעניק תמונה מלאה לקבוצות המשתתפות לגבי כל המסלול עד להענקת הגביע בחודש מאי.

מחזיקת גביע המדינה סיימה במקום הראשון בבית ב', ובזכות העובדה הזו היא תזכה ליתרון ביתיות לאורך כל הדרך, כשהפעם יש לו משמעות רבה - לאור המעבר משיטת מפגשים כפולים לסדרות של הטוב משלושה בשמינית הגמר וברבע הגמר.

בשמינית הגמר, שתיפתח ב-3 וב-4 במרץ, תשחק ירושלים מול קבוצה שסיימה במקום הרביעי באחד הבתים המקבילים: לייטקאבליס פוניבז' (הדיחה את הפועל חולון), פריסטרי (קבוצתו החדשה של דיאנדרה קיין) או בשיקטאש (איבדה לאחרונה כמה מהזרים שלה בגלל בעיות כלכליות).

אם וכאשר תעבור את הסדרה הראשונה, תצטלב ירושלים ברבע הגמר עם המנצחת באחת הסדרות שבין מקומות 3-2. כמה מהיריבות הבולטות שהיא עשויה להיתקל בהן: טנריפה (שהדיחה אותה אשתקד), א.א.ק אתונה (יריבתה מהשלב המוקדם) או דינמו ססארי.

"בשבוע שעבר זכינו בתואר לאחר שההגרלה לא זימנה לנו משחקים קלים", אמר המאמן עודד קטש, בהתייחסו למסלול שעברה קבוצתו בדרך לגמר גביע המדינה - עם מפגשים מול הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון. "אנחנו מוכנים לכל קבוצה שלא תהיה, גם בשלב הזה וגם בהמשך. אנחנו מסוגלים לעשות את זה, אבל בכל מקרה זה לא יהיה פשוט. המפעל השתפר וכל יריבה היא מסוכנת".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מי יהיו היריבות? קטש/דני מרון

רשימת הקבוצות המלאה:

מקום 1: ירושלים, טורק טלקום אנקרה, נימבורק, סראגוסה.
מקום 2: דינמו ססארי, א.א.ק, טנריפה, דיז'ון.
מקום 3: אוסטנד, סן פאבלו בורגוס, ניז'ני נובגורוד, טלקום בון.
מקום 4: לייטקאבליס, באנדירמה, פריסטרי, בשיקטאש.

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נהריה 89:92 וזכתה בגביע המדינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully