וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת רייבונטה רייס: טרנס ווטסון בדרך להפועל אילת

17.2.2020 / 10:16

הפורוורד המתאזרח, ששיחק לתקופות קצרות באשדוד ובבאר שבע, צפוי להצטרף לתחנתו השלישית בליגת העל. התכולים עומדים על ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: הפועל ירושלים זוכה בגביע המדינה

הפועל אילת יצאה לפגרת הנבחרות במצב רוח מרומם, לאחר שניצחה אמש (ראשון) בנהריה וצברה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים - לעומת ארבעה ניצחונות ב-14 המחזורים שקדמו להם. אלא שבצד התוצאה המרשימה, הגיעה בשורה פחות נעימה, עם עזיבתו של רייבונטה רייס בתום חוזהו הזמני.

באילת עוד מקווים להצליח להשאיר את רייס, מכיוון שתהיה להם אופציה להשוות כל הצעה שיקבל הגארד האמריקאי, שקלע 18.1 נקודות למשחק והפך לנשק המרכזי שלהם בהתקפה. בינתיים, מקווה הקבוצה לעבות את הקו הקדמי ולהאריך מחדש את הרוטציה.

התכולים נמצאים במשא ומתן עם המתאזרח טרנס ווטסון (32, 2.00), ששיחק לתקופות קצרות בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד ובהפועל באר שבע. את אשדוד הוא עזב במפתיע אחרי שש הופעות בלבד, ובבאר שבע הספיק לשחק פעמיים לפני שנפצע בברכו. בסך הכל העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

מי שזכה למחמאות הניצחון בעין שרה, ויידרש להפוך בהיעדרו של רייס לדמות דומיננטית בצבירת הנקודות, הוא רפי מנקו. הפורוורד הישראלי להט עם שיאי קריירה של 25 נקודות ומדד 37, ומצטרף כעת לחלון הראשון של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2021.

שחקני מכבי אשדוד ג'ראד לי, טרנס ווטסון. לירון מולדובן
מתקרב לאילת. ווטסון משמאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully