וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגרד מתמוגגים מביברס נאתכו: "לא זוכרים דבר כזה"

"האוהדים מאוהבים בו", "הפך למנהיג כבר מהרגע הראשון", "משמש דוגמה לכולם במועדון". אחרי שכבש צמד לזכות פרטיזן בלגרד, הקשר שוב זוכה למחמאות מקיר לקיר

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

ביברס נאתכו העלה אמש (שני) את מאזן הכיבושים שלו במדי פרטיזן בלגרד בליגה הסרבית לשישה, אחרי שכבש צמד ב-0:3 של קבוצתו על רדניק סורדוליצה, כולל שער יפהפה בבעיטה חופשית. הקשר וקבוצתו שבו למקום השני, אך הם רחוקים 11 נקודות מהמוליכה הכוכב האדום בלגרד.

"לא סתם האוהדים בחרו לתת לביברס את הכינוי 'טאטקו' (אבא בסרבית) - הוא המבוגר האחראי על המגרש, הוא עושה סדר והוא מנהל את הכול", נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים בסרביה, mozzartsport. "מהשנייה הראשונה שהוא דרך על כר הדשא בפרטיזן בלגרד, הוא הפך לאבא של כולם. קשה לזכור את הפעם האחרונה שבה שחקן של פרטיזן בלגרד התאקלם כל כך מהר, שלט בנעשה על כר הדשא, התחבר בצורה כזו לאוהדים והפך למנהיג של הקבוצה. ביברס משמש דוגמה לכולם במועדון, האוהדים מאוהבים בו".

הניצחון של פרטיזן בלגרד היה השלישי שלה ברציפות בליגה ובעקבותיו היא חלפה על פני וויודינה בדרך למקום השני. בתחילת מרץ ייערך משחק העונה בסרביה, כאשר פרטיזן תתארח אצל הכוכב האדום בלגרד במטרה לצמק את הפרש הנקודות ביניהן.

צפו בשער השני של נאתכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully