וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מרוצה מהניצחון, אבל חושש: זוסמן ואייסי עדיין בספק למשחק מול ולנסיה

17.2.2020 / 0:16

מכבי תל אביב נראתה חלודה אבל ניצחה את ראשון לציון, ספרופולוס החמיא למחויבות של השחקנים: "חיפשנו את הקצב שלנו, הדקות האחרונות היו נהדרות"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) 64:75 על מכבי ראשון לציון, ולמרות 18 איבודים, הצליחו הצהובים להשיג ניצחון 18 ב-19 מחזורים. אות'לו האנטר בלט עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, טיילר דורסי קלע 19. ג'יימס קלי בלט אצל המפסידה עם 18 נקודות. האלופה שמרה את ראשון לציון על 9 נקודות בלבד ברבע האחרון, כולל ריצת 0:9 בדקות האחרונות.

מאמן האלופה יאניס ספרופולוס החמיא לחניכיו בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, זה חשוב לנצח גם כשלא משחקים טוב. איבדנו את הקצב שלנו, איבדנו 18 כדורים, רובם לא מחויבי המציאות. זה נורמלי כשאתה רגיל לשחק 2-3 משחקים בשבוע ואז פתאום משחקים רק משחק אחד. במשחק הזה חיפשנו את הקצב שלנו.

אני שמח על איך ששיחקנו ברבע האחרון, היו לנו 3-4 דקות אחרונות נהדרות, אחרי שהם השוו הראינו את האופי שלנו. יש לנו חמישה ימים עד ולנסיה, ונמצא את הקצב שלנו. השחקנים שלא שיחקו מפנר ועד ולנסיה יצטרכו להיכנס לקצב דרך האימונים. מקווה שנוכל להציג משחק תחרותי.

"אנחנו לא יודעים אם זוסמן ואייסי יוכלו לשחק נגד ולנסיה, הרופא יעדכן אותנו אם נוכל להשתמש בהם.

"אנחנו במכבי תל אביב רוצים לנצח את כל המשחקים, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, קבוצה שמדורגת גבוה מאוד בטבלה, הניצחון הוא תמיד חשוב. אנחנו צריכים להבין שאנחנו מחויבים לנצח כמה שיותר משחקים. אנחנו יכולים להפסיד משחקים, אבל הדבר החשוב הוא להמשיך לנצח, ככה שומרים על המנטליות, לדעת בשביל איזה קבוצה אנחנו משחקים".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"חשוב לנצח גם כשלא משחקים טוב". יאניס/דני מרון

עוז בלייזר על ההפסד של קבוצתו: "קצת מאכזב, הרגשנו שרוב המשחק היינו שם, נתקענו ברבע האחרון מול הגנת החילופים שלהם. להגיע לפה ולעצור את מכבי על 75 נקודות, זה אומר שעשינו משהו נכון. צריך להמשיך לעבוד ולנצל את החופשה לנוח.

"זה היה שבוע לא פשוט, אחרי האכזבה של החצי גמר. רצינו לבוא ולעשות הכי טוב, עדיין הפסדנו, נכון שנראינו יותר טוב, אבל גם היום זה מאכזב. נבנה על זה שנמשיך להתקדם ולהגיע יותר מוכנים לשלבים המכריעים של העונה".

על העובדה שהוא שוב לא מוזמן לסגל הנבחרת: "אני עושה את הכי טוב שלי בליגה, ואם הצוות המקצועי של הנבחרת יחליט שאני צריך להיות שם, אני מוכן להתייצב לדגל. מאחל להם המון בהצלחה".

עוזר המאמן דרור כהן, שניהל את המשחק במקום גיא גודס החולה: "איבודי הכדור עלו לנו ביוקר, יותר מדי שחקנים שלא נכנסו בצורה התקפית, נוסיף לזה קצת את אדם אריאל שהיה חסר לנו מבחינת נקודות. הגנתית עשינו עבודה בסדר, התקפית היה חסר לנו. קרדיט להגנה של מכבי כמובן, אבל היה חסר לנו קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully