וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ממשיכה בחגיגות, פלדין מרוצה: "הפגנו הרבה אופי"

מחזיקת הגביע שייטה לניצחון קל 71:102 על עירוני נס ציונה, קטש: "יש לנו עוד שיאים בדרך, הפוקוס בחודש הקרוב יהיה על אירופה". זילברשטיין על החנינה לג'רל מקניל: "התקדים שנעשה כאן הוא מסוכן"

אוהדי הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/צילום: אהרל'ה ויסברג

חגיגות הזכייה בגביע המדינה נמשכו הערב (ראשון) בארנה, כשהפועל ירושלים חזרה הביתה ושייטה לניצחון קל 71:102 על עירוני נס ציונה החסרה, שהופיעה עם שישה שחקני רוטציה בלבד. האדומים יוצאים בטעם טוב לפגרת מוקדמות היורובאסקט, כשהמאמן עודד קטש וארבעה מהשחקנים ייצאו לנבחרת ישראל, אבל ביום שלישי תקבל את התמונה המלאה של המשך דרכה בליגת האלופות, אחרי הגרלת שלבי הנוקאאוט בז'נבה.

"קשה לחזור לשחק אחרי הזכייה, אבל הפגנו הרבה אופי", אמר ג'יימס פלדין. "הזכרנו אחד לשני איך כמעט הפסדנו להפועל אילת באותה סיטואציה בשנה שעברה. כשהתחלנו ללחוץ על הכדור, השגנו את המומנטום, ומשם זה כבר היה משחק קל. אני מתכוון להתנתק מכדורסל ביומיים הקרובים, ואחר כך אחזור לעניינים. המאמן וכמה מהשחקנים ייעדרו, ואנחנו צריכים להישאר מרוכזים ובכושר שיא".

קטש: "זה תמיד מסוג המשחקים שקשה לדעת איך הקבוצה תגיע, אבל חייבים להודות שנס ציונה באה בלי כמה ממקבלי ההחלטות המרכזיים שלה. בסך הכל עשינו עבודה טובה. בתקופה האחרונה הפסדנו די הרבה בליגה, ולכן היה חשוב לחזור לנצח, בעיקר לפני שיוצאים לפגרה. יש לנו עוד שיאים בדרך, וברור שהפוקוס בחודש הקרוב יהיה על אירופה. אנחנו קבוצה טובה, אבל לא מושלמת. אני לא חושב שזה שלב בעונה שמשחק ליגה נותן הצהרת כוונות".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
"זה תמיד מסוג המשחקים שקשה לדעת איך הקבוצה תגיע". קטש/קובי אליהו

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "המשחק הזה היה קשה עוד לפני שהוא התחיל. החבר'ה נתנו הכל, אבל קשה מאוד להופיע עם שישה שחקנים. ירושלים העלו עוד ועוד שחקנים מהספסל, ואנחנו התקשינו לעמוד בקצב וברמת הריכוז. ננוח כמה ימים. אנחנו חייבים את זה פיזית ומנטלית, כי כבר תוקפה ארוכה אנחנו משחקים בסגל מצומצם. אנחנו קבוצה טובה, וחייבים לדעת לצאת מהסיטואציה הזאת. ברגע שזה יתהפך, נרוץ קדימה ונחזור למה שהיינו לפני חודש וחצי".

זילברשטיין נאלץ להופיע ללא הקפטן טל דן, שמרצה עונש הרחקה בעקבות התקרית עם ג'רל מקניל מחצי גמר הגביע בשבוע שעבר. הוא תקף את החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל לחוס על רכז עירוני נהריה ולאפשר לו להופיע בגמר בשל המעמד החשוב: "אני בכלל לא מדבר על ההרחקה של טל, כי נגדו עמד עונש על תנאי, ואת מה שיש לי להגיד לו, אמרתי בארבע עיניים. אבל אם שחקן יורחק במחזור הלפני אחרון, כשהקבוצה שלו נלחמת נגד הירידה, הוא ישחק במחזור האחרון? ואם זה בסדרת פלייאוף או בפיינל פור? התקדים שנעשה כאן הוא מסוכן ולא טוב. שחקנים צריכים לשמש דוגמה ומופת, ולא לקבל פרס על התנהגות כזאת, גם אם המשחק חשוב".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully