וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של ניסו אביטן התערער: "התרסקנו, זה יום קשה עבורנו"

מאמן רעננה הושפל מול נס ציונה: "עד הפנדל הם לא עברו את החצי, אבל סף השבירה שלנו נמוך". ארז בלפר: "רצו שאשאר, אבל אני פה בזכות עמיר תורג'מן". רז שטיין: "אנחנו נישאר"

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
בצרות גדולות. ניסו אביטן/ברני ארדוב

אחרי שישה הפסדים רצופים על האפס, סקציה נס ציונה הביסה הערב 0:3 את הפועל רעננה והורידה אותה במקומה למקום האחרון בליגה. רז שטיין כבש צמד ולילאי הוסיף לכתומים, שמינו את ליאור זדה למאמנם החדש וזה ינסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את הקבוצה בליגה. מנגד, ניסו אביטן בצרות גדולות. אם לוקחים בחשבון את המאזן שלו גם בהפועל תל אביב, המאמן עם שני ניצחונות, 8 תיקו ו-10 הפסדים העונה ב-20 משחקים. מעמדו של אביטן התערער מאוד בגלל ההפסד הזה ולא בטוח שהוא יעמוד על הקווים במשחק הבא של הקבוצה.

ארז בלפר מאמן זמני של סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
עמד על הקווים בפעם האחרונה, למרות הניצחון. ארז בלפר/ברני ארדוב

ארז בלפר אמר בסיום: "אני לא חושב שאני גיבור, עשיתי מה שהתבקשתי לעשות. היו לנו משחקים כאלו בעבר שכן ספגנו בהם. עקצנו הפעם כשצריך. לא ציפינו לתוצאה כזו, המשחק לא התפתח טוב בהתחלה, אבל חדר ההלבשה היה מגובש ביומיים שלושה האחרונים וידענו שבאיזה שהוא שלב אנחנו נוכל לעקוץ. רעננה בנתה על המשחק הזה, אבל אנחנו זכינו".

כשנשאל מדוע הוא לא נשאר: "רצו שאני אשאר, אבל באתי עם עמיר תורג'מן. בזכותו אני פה. זו החלטה שהיתה לי קשה מאוד מצד אחד, אבל מאוד קלה מצד שני. לקח יותר זמן ממה שחשבתי, ביקשו שאשאר עוד שבוע ונעתרתי. מקווה שנישאר בליגה".

ניסו אביטן: "זו תוצאה שלא חלמנו שתקרה. פתחנו טוב והתרסקנו. זה יום קשה עבורנו, אבל נחכה לראות מה תהיינה התוצאות האחרות ונדע עד כמה הנזק גדול. אפשר לקחת נקודות בכל משחק. העניין מבחינתי הוא שאנחנו נופלים בקטע המנטאלי. עד הפנדל נס ציונה לא עברו את החצי, אבל יש לנו סף שבירה מנטאלי שצריכים לעבוד עליו".

על העונה הרעה: "בכדורגל יש תקופות כאלו. זה נראה רע אני מסכים. זה רגע לא קל, אבל נראה מה יהיה. גם לי זה מאוד כואב ואני נסער ואני מעדיף להיות עם השחקנים שלי".

עוד בוואלה!

ליגת העל: סקציה נס ציונה הביסה 0:3 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
המשחק שהחזיר אותם לליגה. שחקני נס ציונה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully