וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: דריו בנדטו הפך, מארסיי ניצחה 1:2 בליל

הארגנטינאי (69) השלים את המהפך במשחק החוץ וקבוצתו פתחה פער של 11 נקודות במקום השני. ראן הפסידה, עוד תיקו לליון המאכזבת

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

קרב צמרת חתם הערב (ראשון) את המחזור ה-25 בליגה הצרפתית, כשמארסיי המדורגת שנייה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 במגרשה של ליל הרביעית. התוצאה הזו השאירה את ראן במקום השלישי למרות הפסד 1:0 לריימס, ליון רשמה משחק רביעי ללא ניצחון עם 1:1 ביתי מול שטרסבורג, ואילו ברסט גברה 2:3 על סנט אטיין.

שחקני מארסיי חוגגים עם ואלר ז'רמן. רויטרס
חיקו את לאציו. שחקני מארסיי חוגגים/רויטרס

ליל - מארסיי 2:1

סגנית המוליכה הפכה לקבוצה היחידה פרט לפריס סן ז'רמן שמצליחה לנצח בליל מאז מרץ אשתקד והגדילה את יתרונה במקום השני ל-11 נקודות, בדרך הבטוחה להופעה ראשונה בליגת האלופות מאז 2013/14. אחרי שמנע מהמארחת לכבוש במחצית הראשונה, סטיב מנדנדה נכנע לשער של ויקטור אוסימן אחרי בישול נהדר של ג'ונתן במבה בדקה ה-51, אבל כמו לאציו במשחק המקביל באיטליה, גם מארסיי ידעה להפוך. וזה קרה למרות החמצת פנדל של ולנטן רונז'ייה שנעצר אצל מייק מניאן בדקה ה-60. שש דקות לאחר מכן, ריינילדו מנדאבה ממוזמביק נגח לשערו אחרי קרן של מורגן סאנסון, ובדקה ה-69 (שוב, כמו לאציו) ואלר ז'רמן העביר כדור רוחב מצד ימין ודריו בנדטו הארגנטינאי המשיך פנימה וחגג את השמיני שלו העונה בליג 1. דאבל עונתי של מארסיי על ליל, כשגם במפגש הקודם היא נהנתה משער עצמי, והרצף שלה עומד על 14 משחקים ללא הפסד. המפסידה נותרה במקום הרביעי.

ויקטור אוסימן שחקן ליל. רויטרס
השער ה-13 שלו לא מנע הפסד ביתי שני העונה. ויקטור אוסימן/רויטרס

ליון - שטרסבורג 1:1

אחרי חגיגות הניצחון על מארסיי וההעפלה לחצי גמר הגביע, שחקניו של רודי גרסיה לא הצליחו להתגבר על הסגל החסר של שטרסבורג ועומדים על מאזן של שתי נקודות מ-12 האחרונות בליגה. מקסוול קורנה בישל מצד שמאל לברטרן טראורה שזינק לפני השומר שלו ונגח לרשת בדקה ה-21, אבל הגנת ליון קפאה מול כדור עומק של מאג'יד וואריס בדקה ה-42 וקווין זוהי השווה עם שערו הראשון העונה. המגן קני לאלה כמעט השלים מהפך עבור שטרסבורג, אבל הכדור שלו נעצר בקורה בדקה ה-87.

מוסא דמבלה שחקן ליון (מימין) בעימות עם שחקני שטרסבורג. רויטרס
לא מעט עצבים בליון. מוסא דמבלה בעימות עם שחקני שטרסבורג/רויטרס

ריימס - ראן 0:1

פרדראג ראיקוביץ' חזר לשער המארחת אחרי שקיבל מנוחה במחזור הקודם, והצליח לשמור על רשת נקייה בפעם ה-11 העונה והראשונה שלו ב-2020. שוער מכבי תל אביב לשעבר מנע שוויון בתוספת הזמן, כשריימס השלימה דאבל עונתי על המדורגת שלישית בזכות פנדל של הילד בן ה-18 אל בילאל טורה בדקה ה-72.

ברסט - סנט אטיין 2:3
לברסט: פול לאן (20), גאטן שרבונייה (38), אירבן קרדונה (43). לסנט אטיין: דניס בואנגה (54 בפנדל), לואיס דיוני (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully