וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 1:4 את פ.צ. קלן וחזרה אל הפסגה

לבנדובסקי (3), קומאן (5) וגנאברי (12) סידרו לאלופה פתיחה מוחצת, האחרון הוסיף עוד אחד (66) ואות צימק (70). הפער מלייפציג: נקודה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-22 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה באיירן מינכן להביס 1:4 את פ.צ. קלן בחוץ וחזרה אל הפסגה עם 46 נקודות, אחת יותר מר.ב. לייפציג השנייה. שאלקה לא הצליחה לנצח את מיינץ וסיימה ב-0:0 בחוץ.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
שחקני באיירן מינכן חוגגים ניצחון חשוב/GettyImages

פ.צ. קלן - באיירן מינכן 4:1

הבווארים ראו שכל היריבות לצמרת - ר.ב. לייפציג, בורוסיה דורטמונד, בורוסיה מנשנגלדבאך ואפילו באייר לברקוזן - ניצחו בסוף השבוע, אבל למרות זאת עמדו בלחץ עם פתיחה מסחררת של 0:3 אחרי 12 דקות וחזרו אל הפסגה בבטחה. רוברט לבנדובסקי כבש את הראשון בדקה השלישית אחרי שקיבל מתומאס מולר ובעט עם רגל שמאל החלשה שלו כדור עוצמתי לחיבורים. זה היה השער ה-40 של הפולני העונה בקבוצה ובנבחרת והוא הראשון להגיע לכמות כזו של שערים. קינגסלי קומאן, שרק חזר במחזור שעבר מפציעה שהשביתה אותו למשך מספר חודשים, התכבד בשני בדקה החמישית אחרי עוד בישול של מולר וקבע 0:2. סרג' גנאברי כבש את השלישי בדקה ה-12 עם בעיטה יפה לפינה אחרי בישול של יוזואה קימיש והוסיף עוד אחד נהדר בדקה ה-66 כדי לקבוע 0:4. מארק אות רק צימק עבור קלן בדקה ה-70.

מיינץ - שאלקה 0:0

במחזור ה-22 רשמו האדומים את התיקו הראשון שלהם אחרי שבעה ניצחונות ו-14 הפסדים. שאלקה, מנגד, התרחקה עוד מחמש הראשונות אחרי שכולן ניצחו במהלך סוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully