וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל מונפיס זכה בטורניר רוטרדם, קיקי ברטנס בסנט פטרסבורג

הצרפתי הניף תואר שני ברציפות ועשירי בקריירה עם 2:6, 4:6 מול אוז'ה עליאסים. ההולנדית ניצחה 1:6, 3:6 את ריבאקינה

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: תקציר גמר אליפות אוסטרליה

גאל מונפיס המשיך היום (ראשון) בכושר המצוין בו הוא נמצא וזכה בתואר שני ברציפות אחרי הזכייה במונפלייה בשבוע שעבר. הצרפתי, שמדורג תשיעי בעולם, זכה בטורניר רוטרדם מסבב ה-500 ATP עם 2:6, 4:6 מול פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי (21 בעולם) והניף את התואר העשירי בקריירה שלו. לאוז'ה עליאסים זה היה הגמר הרביעי בקריירה והוא נגמר עם הפסד רביעי אחרי שנוצח בשנה שעברה בגמר שטוטגרט, ליון וריו דה ז'נרו.

קספר רוד הנורבגי (45) זכה בתואר הראשון בקריירה שלו. הטניסאי בן ה-21 עשה את זה בטורניר בואנוס איירס מסבב ה-ATP 250 אחרי 1:6, 4:6 מול פדרו סוסה הפורטוגלי המפתיע (145 בעולם) בתום משחק שארך שעה ועוד עשר דקות.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
תואר עשירי בקריירה. מונפיס/רויטרס

קיקי ברטנס זכתה מוקדם יותר בטורניר סנט פטרסבורג בפעם השנייה ברציפות. ההולנדית בת ה-28, שמדורגת שמינית בעולם, זכתה בתואר העשירי בקריירה שלה אחרי 1:6, 3:6 מוחץ מול אלנה ריבאקינה הקזחית בת ה-20, שנחשבת לאחד הכישרונות העולים בסבב (25 בעולם). ברטנס הפכה לראשונה אי פעם שזוכה פעמיים ברציפות בטורניר סנט פטרסבורג ברוסיה.

מוקדם יותר הצליחה מגדה לינט הפולנייה (42 בעולם) לזכות באליפות תאילנד הפתוחה, התואר השני בקריירה של הטניסאית בת ה-28. לינט ממש לא התקשתה והביסה 3:6, 2:6 את לאוני קונג השוויצרית בת ה-19 (283 בעולם), לה זה כמובן היה גמר ראשון בקריירה בטורניר מסבב ה-WTA.

עוד בוואלה!

שנה בחייה: סדרת דוקו תופק על חייה של נאומי אוסקה

לכתבה המלאה
קיקי ברטנס טניסאית הולנדית. AP
ברטנס מאושרת אחרי הזכייה/AP
קספר רוד טניסאי נורבגי. AP
קספר רוד עם תואר ראשון בקריירה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully