וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לאשת הכדורגלן ששרה את המנון אוקראינה בתחתונים

17.2.2020 / 8:53

הדוגמנית אירינה מורוזיוק, אשתו של מגן קבוצת צ'ייקור ריזספור, צפויה לספוג עונש כבד לאחר שצילמה את עצמה שרה את ההמנון הלאומי של אוקראינה בתחתונים צהובים כצבע דגל המדינה

אתר רשמי

דוגמנית האינסטגרם, אירינה מורוזיוק, עומדת בפני עונש מאסר של עד 3 שנים על "שימוש לרעה בסמלי המדינה" לאחר שצילמה את עצמה במראה שרה את ההמנון הלאומי בתחתונים. בסרטון שפורסם ב-2 בפברואר ועורר הרבה רעש ברשת, נראית אשתו של שחקן הכדורגל האוקראיני, מיקולה מורוזיוק (מגן קבוצת צ'ייקור ריזספור), לבושה בחולצת בטן כחולה ומפשילה מכנסיים כדי לחשוף תחתונים צהובים - כצבעי דגל המדינה (פטריוטי משהו?).

כשהיא מביטה למצלמה, היא נראית שרה בהתרגשות את ההמנון הלאומי ודואגת להראות לצופים את תחתוניה הזוהרים. כעת מתברר שהיא עשויה לרצות עד 3 שנים בכלא רק כי העזה לחשוף תחתונים - אם כי יתכן שהתחזית האיומה הזו שדווחה בתקשורת המקומית טיפה מוגזמת.

צפו בה שרה את ההמנון הלאומי - עם התחתונים הזוהרים

על פי עורך הדין האוקראיני, יורי יורצ'נקו, אירינה עלולה להסתבך בצרות בעקבות הסרטון האחרון שלה: "על פי סעיף 338 לחוק הפלילי באוקראינה, האוסר על ניצול לרעה של סמלי המדינה, ניתן להעניש אותה בקנס של עד 50 הכנסות מינימום ללא מס או מעצר עד 6 חודשים - ואפילו עונש מאסר של עד 3 שנים". ב-RT.com דיווחו: "אשתו של הכדורגלן האוקראיני עשויה להתמודד עם עונש של עד שלוש שנות מאסר בגלל שחשפה תחתונים תוך כדי שירת ההמנון הלאומי".

לאירינה יש יותר מ-55 אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא מפרסמת תמונות וסרטונים חושפניים אחרים שלה - רק שבהם היא לא השתמשה בהמנון המדינה כדי לעצבן את המעריצים שלה. "מפה ישר לכלא", כתב אחד בתגובה לסרטון שזכה ל-140 אלף צפיות ביוטיוב ואחר הוסיף: "אני לא מבין מה היא חשבה לעצמה. התחתונים ממש לא מחמיאים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully