וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שחשפה את ישבנה במשחק הסופרבול השתחררה ממעצר ואינה מתחרטת: "אני חיה את החיים"

4.2.2020 / 12:14

כוכבת אינסטגרם ניסתה לגרוף עוד כמה מאות אלפי עוקבים בחשיפת ישבנה במשחק הסופרבול אך נעצרה לפני שהספיקה לעשות זאת. היא לא ויתרה וחשפה את ישבנה לאוהדים בזמן שהובלה מהמגרש בידי המאבטחים. לאחר לילה בכלא היא חזרה לרבוץ בבריכה שבביתה וצייצה: "החיים קצרים מדי"

@Kelly Kay

הניסיון הכושל של דוגמנית האינסטגרם, קלי גרין (המכונה גם קלי קיי), לחשוף את ישבנה על מגרש הסופרבול מול עשרות אלפי אוהדים ביציע ועוד מיליונים בבית כמעט והסתיים בפספוס עצום בשבילה. כשהיא מתעקשת לעמוד באתגר שהציבה לעצמה, בעודה מפונה מהמגרש בידי המאבטחים - הצליחה גרין להרים את שמלתה ולתת הצצה למה שתכננה להראות לכולנו על המגרש. דוגמניות רבות וטובות עשו זאת בעבר, אבל נראה שגרין היא היחידה שהצליחה לחשוף ישבן בזמן ששני מאבטחים אוחזים בידיה ומפנים אותה בכוח מהמגרש.

כך זה נראה:

בתקרית שאירעה בראשון ותועדה בידי האוהדים נראית קלי גרין, בת ה-27 מלוס אנג'לס, כשהיא קופצת מעל מעקה הבטיחות שבאיצטדיון הארד רוק ומתחילה לרוץ לכיוון המגרש. אבל מסתבר שהיא לא הייתה מהירה מספיק ונעצרה בידי המאבטחים לאחר שהגיע רק מטרים ספורים מהיציע. היא הובלה למעצר בעוון הסגת גבול ובילתה את הלילה מאחורי סורג ובריח - כשאת החוטיני הוורדרד היא כיסתה הפעם בסרבל כתום.

קלי גרין מוחזקת על הקרקע לאחר שניסתה לחשוף ישבן במשחק הסופרבול. The Sun, צילום מסך
קלי גרין נתפסת לפני שהספיקה להגיע למגרש/צילום מסך, The Sun
תמונת המעצר של קלי גרין. משטרת מיאמי, אתר רשמי
תמונת המעצר של קלי גרין/אתר רשמי, משטרת מיאמי

גרין, לה היו למעלה מ-250 אלף עוקבים באינסטגרם (מספר שבנתיים גדל מאז הפריצה למגרש), שוחררה אתמול בערבות של 1,000 דולר ושעות לאחר מכן כבר פרסמה סרטון שלה רובצת בבריכה הגדולה שבביתה ומתרברבת במעשה הנועז שלה. לצד הסרטון היא כתבה: "תעשו מה שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים. החיים קצרים מדי כדי להתחרט. תודה ל-NFL שאירחו אותי!". לדיילי מייל היא אמרה: "אני חיה את החיים" ומאוחר יותר פרסמה תמונה נוספת שלה עם לפטופ וכתבה: "ישר מהכלא לעבודה".

גרין תאלץ לשבת שנה בכלא אם תורשע באשמת הסגת גבול, אבל בואו נהיה כנים - סביר להניח שהיא לא תבלה דקה נוספת מאחורי סורג ובריח, אלא אם כן היא תנסה לעשות זאת שוב.

הסרטון שהעלתה לאחר ששוחררה ממעצר:

צפו בדיווח של רשת NBC:

View this post on Instagram

Confused what season it is ?❄️

A post shared by Kelly Kay (@kellykay) on

View this post on Instagram

Eve ?

A post shared by Kelly Kay (@kellykay) on

View this post on Instagram

Come correct in 2020 or don't come at all ?

A post shared by Kelly Kay (@kellykay) on

View this post on Instagram

Lil holiday angel ??

A post shared by Kelly Kay (@kellykay) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully