וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע יוצב בארנה: הפועל ירושלים חוזרת לשחק, האוהדים ימשיכו לחגוג

16.2.2020 / 11:17

שלושה ימים אחרי הזכייה, האדומים יארחו (19:20) את נס ציונה בליגה, והקהל יוכל להצטלם עם גביע המדינה. האם הדגל המסורתי ייתלה באולם דווקא נגד מכבי תל אביב, ומה הסיכוי שהמחזיקה הטרייה תפסיד הערב?

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים תידרש לנחות הערב (ראשון, 19:20) לקרקע אחרי חגיגות הזכייה בגביע המדינה, כשתחזור לליגת העל ותארח את עירוני נס ציונה. שלווין מאק, שהושאר מחוץ לסגל בחצי הגמר ובגמר בשבוע שעבר, ישוב לשחק על חשבונו של ג'ון הולנד.

באופן טבעי, הדי החגיגות יימשכו לאורך המשחק בירושלים. הגביע, שבו זכו האדומים בפעם השנייה ברציפות, יוצב בארנה, ולאוהדים תהיה אפשרות להצטלם לצידו; בחנות מוצרי המועדון יימכרו חולצות טי שעוצבו במיוחד לרגל הזכייה עם הכיתוב Back 2 back.

דגל הזכייה בגביע עדיין לא הוכן, והוא ייתלה על תקרת הארנה באחד ממשחקי הבית הקרובים. ייתכן שזה יקרה דווקא במפגש הטעון עם מכבי תל אביב ואמארה סטודמאייר ב-8 במרץ. מכירת הכרטיסים למשחק כבר נפתחה.

בעונה שעברה סבלה ירושלים מירידה לאחר חגיגות הזכייה בגביע, והפעם הבטיח המאמן עודד קטש כי "הפקנו את הלקחים", אבל בכל מקרה - הסינדרום המוכר של המשחק שאחרי החגיגות הוא לא יותר ממיתוס.

מאז הפך גמר גביע המדינה לקרב על תואר באמצע העונה (ולא למסיבת סיום, כפי שהיה נהוג לאורך רוב השנים), הזוכות הטריות כמעט תמיד נישאו על גבי המומנטום, האנרגיות והעדיפות המקצועית - ושייטו לניצחון נוסף.

המאזן הכולל: 25 ניצחונות לעומת שני הפסדים מ-1993 ועד לשנה שעברה. שני ההפסדים הבודדים אירעו בסיטואציה מעט מוזרה. הפועל חולון הפסידה למכבי חיפה ב-2009 בשחזור הגמר, וירושלים הפסידה לחולון ב-2008 בשחזור חצי הגמר.

עוד בוואלה!

שחקני הפועל ירושלים חגגו עם האוהדים והאבוקות על כביש מספר 1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully