וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס מאושר עבור אוהדי חולון, בהפועל תל אביב מרוצים חרף ההפסד

15.2.2020 / 22:32

המאמן שניצח בדרבי היווני בדרייב אין מתלבט לגבי שינויים בסגל, הקפטן האדום: "יש הרבה יותר מחויבות, משחקים הרבה יותר טוב ביחד"

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
מבטיח שיפור. דדאס/לירון מולדובן

דרבי המאמנים היוונים הסתיים הערב (שבת) בניצחון 86:90 של סטפנוס דדאס והפועל חולון על יאניס קסטריטיס והפועל תל אביב. דדאס נהנה מבכורה מצוינת של מני האריס (22 נקודות), ובכך הצליח להתאושש מההפסד המאכזב למכבי אשדוד במחזור שעבר.

"הגיע לנו לנצח", סיכם המאמן, "ברוב המשחק שיחקנו יותר טוב. זה היה דרבי, אתה לא משחק בשביל עצמך, אלא בשביל האוהדים. איך שהאוהדים שמחים זה מה שחשוב, צריך לחיות את הרגע. הגבנו טוב מאוד. אנחנו קבוצה טובה, השחקנים שלנו נשארים מאוחדים. לפני המשחק הייתי אומר שאני לא מרוצה מהפגרה, יש לנו פציעות ומני רק כמה ימים פה. בטוח שנהיה יותר סולידים בעתיד, בלי עליות וירידות".

על ביצוע שינויים בסגל אמר דדאס: "מהיום הראשון שבאתי לקבוצה דיברתי עם ההנהלה ואמרתי להם שאני המאמן על המגרש, ואני לא אגיד להם את מי להביא. יש לנו אופציות מסוימות, וכרגע יש לנו זמן, אבל ההנהלה תחליט מה טוב להם, יש את האופציות של טרוי, או דלגדו, אני אנסה להתמקד במה שיש על המגרש, ואני לא אתחיל להגיד להם שאני רוצה את זה ואת זה. אני אעבוד עם מה שההנהלה שלי נותנת לי, אני נותן להם את הכבוד".

האריס עצמו סיכם את הספתח המוצלח: "אני מרגיש טוב עם הניצחון, לקחתי מה שהיריבים נתנו לי, כקבוצה עשינו עבודה גדולה. שיחקנו הגנה והמשכנו להילחם, קלעתי כמה זריקות, אבל כולם קלעו. אני כאן רק כמה ימים, אנחנו עדיין משלבים את הכימיה ביחד".

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב בכדורסל. דני מרון
המשחק היה בידיים. גינת/דני מרון

גם בצד המפסיד עסקו בין היתר באפשרות של שינויים בסגל. "הדבר הקל הוא לדבר על הסגל, אף אחד לא דיבר על הסגל אחרי הניצחון על ירושלים", אמר קסטריטיס. "זה נורמלי אחרי הפסד שיש לך את הרצון לתקן דברים, יש דברים שאפשר לתקן, וזו המטרה שלנו, אנחנו צריכים לשפר את השחקנים האלה. אנחנו צריכים להישאר ביחד, להבין שזה הסגל שלנו, ולבנות את הכימיה שלנו. מעבר לזה אני אדבר עם ההנהלה. אנחנו לא צריכים לקבל החלטות אחרי משחק כזה".

על המשחק עצמו אמר המאמן המפסיד: "אני רוצה לברך את חולון, אפשר להגיד הרבה דברים על המשחק, אבל בסוף הם היו טובים יותר בדברים קריטיים, והם ניצחו בצורה הוגנת. אני מודה לאוהדים על המשחק הראשון שלי כאן, שמעתי הרבה דברים על האוהדים שלנו והרגשתי אותם כעת, הם היו נהדרים. אני וכל הקבוצה מודים להם. אנחנו יכולים להבטיח שניאבק טוב יותר ונביא ניצחונות למועדון. נמשיך לעבוד חזק יותר ואני בטוח במאה אחוז שהתוצאות יהיו כמו שאנחנו רוצים".

תומר גינת, שבלט עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, הוסיף: "איבדנו ריכוז קצת. המשחק היה חצי בידיים שלנו, כמה טעויות והם קלעו שלוש שלשות בפנים שלנו ברגעים הקריטיים. מאוד רצינו את המשחק והיינו צריכים לנצח אותו, ואיך שהוא התפתח, בטח שהיינו צריכים לנצח. רואים שינוי, יש הרבה יותר מחויבות, משחקים הרבה יותר טוב ביחד. גם היום בדקות מסוימות שיחקנו כדורסל מצוין גם הגנתית וגם התקפית, היה חסר לנו את הדברים הקטנים כדי לעשות את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully