וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת עלה לשחק למרות פטירתה של אחותו

15.2.2020 / 16:59

קשר מכבי נתניה עדכן את חבריו בנוגע לטרגדיה המשפחתית רק לאחר ה-0:0 הביתי מול הפועל חיפה. במועדון הגיבו: "הוא בחר לשחק למרות הכאב האישי, מכבדים אותו מאוד על כך"

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי חיפה

הפועל חיפה עשתה היום (שבת) צעד משמעותי מבחינתה לפלייאוף העליון, כששמרה על המקום השישי עם 0:0 בחוץ מול מכבי נתניה ובשבוע הבא תארח את נועלת הטבלה סקציה נס ציונה ותוכל לאסוף עוד שלוש נקודות. נתניה החמיצה כמה מצבים טובים במשחק הצהריים אליו הגיעו מעל 7,600 צופים, ויכולה רק להצטער על פספוס ההזדמנות לעקוף את היריבה ולהתייצב בעצמה במקום השישי, אחרי התיקו הראשון בין הקבוצות מאז דצמבר 2012 (אז נפרדו ב-0:0 באצטדיון הקופסה).

לאחר המשחק עדכן רועי קהת את אנשי מכבי נתניה שאחותו הצעירה נעה נפטרה אתמול. הקשר שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58, לא סיפר על כך דבר לפני המשחק ועלה לשחק כרגיל, כשגם המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא היו מודעים לטרגדיה. בקבוצה הופתעו והשתתפו בצער המשפחה, כאשר ההלוויה תיערך מחר בשעה 16:00 בבית העלמין מרמורק ברחובות.

בנתניה הגיבו: "למרות הכאב האישי של רועי, הוא בחר לעלות ולשחק למען המועדון שנלחם על מקום בפלייאוף העליון. אנחנו מכבדים אותו מאוד על כך".

רועי קהת שחקן מכבי נתניה מול גיא משפתי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
עדכן בדבר הטרגדיה המשפחתית רק לאחר המשחק. רועי קהת/ברני ארדוב

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, סיכם את המשחק: "רצינו לנצח, באנו למשחק סופר-קשה מול קבוצה מוכשרת. ידענו שהם ישחקו עם כל הכלים כדי לנצח את המשחק והאסטרגיה שלנו הייתה לחפור את המשחק עד המחצית השנייה, ואז לנסות לצאת מנצחים. אני קצת מאוכזב מהסיומת, היינו צריכים להיות יותר שקטים ברגעים האחרונים בהתקפה, אבל היה משחק הקרבה גדול. התיקו בסדר, ממשיכים הלאה. אנחנו עושים הכול כדי להיות בפלייאוף העליון, ניתן הכול עד השנייה האחרונה. לא ננוח ולא נשקוט עד שזה יקרה. גילי ורמוט? אני מרוצה מאיך שהוא מתאמן, הוא יחכה להזדמנות שלו. הכול בסדר".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
אסטרטגיית החפירה עבדה. חיים סילבס/ברני ארדוב

שי ברדה, אחד מצמד מאמני מכבי נתניה: "מאוכזב מאוד מהתוצאה, אבל אני לחלוטין לא חושב שזה נגמר. הגענו לכמה מצבים וזה היה מספיק כדי לנצח את המשחק הזה. ידענו שזה יהיה משחק של חפירות והיינו צריכים להבקיע. זה מאכזב, אבל יש שש נקודות בקופה, זה המון, ונקווה שנעשה את זה. היום מכבי נתניה שיחקה כדורגל והחמיצה. הקבוצה רצתה והחמיצה, אבל נתניה לא מרימה ידיים.

השוער דני עמוס הוסיף: "שיחקנו כדורגל יפה והגענו להרבה מצבים, חבל שלא השכלנו להבקיע, במיוחד שאנחנו במרוץ לפלייאוף העליון. אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו לאורך כל המשחק. הלוואי שזה יהיה ככה כל הזמן, כי אין כמו הקהל שלנו. אנחנו צריכים אותו ואוהבים אותו. היו קצת בלבולים עם צ'ירקוביץ' בהתחלה כי זו הפעם הראשונה, אבל דיברנו וזה השתפר תוך כדי המשחק. לפי דעתי היה לו משחק מצוין היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully