וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא או לא? סרטון בגידה של קונור מקגרגור דלף לרשת

בסרטון הוויראלי נראה לוחם ה-MMA ישן במיטתה של צעירה שאינה אשתו. ברשת תוהים: האם זה אכן הוא או שמדובר בפייק ניוז? צפו ושפטו בעצמכם

תגרה במהלך תחרות מעודדות בארצות הברית/צילום מסך

בווידאו: תחרות מעודדות יוצאת מכלל שליטה

ביממה האחרונה אחד האנשים הכי מדוברים ברשתות החברתיות הוא לוחם ה-MMA האירי, קונור מקגרגור. לא בגלל קרב כזה או אחר ולא בגלל התפרעות או תגרה שבה היה מעורב מחוץ לאוקטגון, אלא בגלל שערורייה אחרת. בטוויטר, ביוטיוב, באינסטגרם וגם בפייסבוק, רץ ביממה האחרונה סרטון שבו נראה מקגרגור לכאורה ישן במיטה של אישה אחרת שאינה די דוולין אשתו.

בסרטון נראית אישה צעירה שרה למצלמה בזמן שברקע נראה גבר ישן במיטתה. במהלך הסרטון אותה צעירה מקרבת את המצלמה אל אותו אדם שישן במיטתה, כשמקרוב הוא מזכיר מאוד את לוחם ה-MMA האירי השנוי במחלוקת. בעקבות האיכות הרעה של הסרטון לא ברור האם אכן מדובר במקגרגור; בעוד שחלק מהגולשים בטוחים שמדובר בו, אחרים סבורים שמדובר באדם שדומה לו מאוד. אגב, אלו שסברו שלא מדובר באירי, טוענים שלא ניתן לראות חלק מהקעקועים המעטרים את גופו. עד עתה, לא התקבלה תגובה של קונור או מי מסובביו בנוגע לסרטון.

לפני כחודש חזר הלוחם בן ה-31 לארגון הקרובות הגדול מכולם, UFC, שם חזר להילחם אחרי כשנה וחצי. הוא פגש בדונלד סרוני, אותו ניצח בקלות בסיבוב הראשון, בקרב הראשון שלו מאז אותו הפסד מפורסם לחביב נורמגומדוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully