וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה הודחה ברבע הגמר על ידי ולנסיה

מירוטיץ' וחבריו (25 נקודות ו-8 ריבאונדים) הפסידו 82:78 לעטלפים וסיימו את דרכם בשלב מוקדם. טובי קלע 16 אצל המנצחת

דני מרון

ברצלונה הודחה הערב (חמישי) מהגביע הספרדי ברבע הגמר עם הפסד 82:78 לוולנסיה ולראשונה אחרי שתי זכיות ברציפות היא לא תהיה מחזיקת הגביע. זה היה המפגש השני בין שתי הקבוצות בתוך שמונה ימים כשבפעם הקודמת בארסה הצליחה לנצח בוולנסיה 76:77 בזכות סל של ניקולה מירוטיץ' מעט לפני הבאזר, הפעם במלאגה זה נגמר אחרת.

מייק טובי הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, בויאן דובלייביץ' סיים עם 13 נקודות ו-6 כדורים חוזרים וארון דורנקאמפ סיים עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אלברטו אבאלדה רשם עוד משחק יעיל עם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. את ברצלונה הוביל ניקולה מירוטיץ' עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, ויקטור קלאבר קלע 15, מלקולם דילייני וקורי היגינס תרמו 10 כל אחד.

באיטליה, מילאנו הצליחה לעלות לחצי הגמר אחרי שהביסה 62:86 את ואנולי קרמונה במשחק הראשון של השבוע. עכשיו, הקבוצה של אטורה מסינה מחכה למנצחת בין ונציה לווירטוס בולוניה. קיילב טראצ'בסקי הוביל את קלעי מילאנו עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, ולדימיר מיצוב ואמדאו דלה ואלה תרמו 13 נקודות כל אחד בעוד נמניה נדוביץ' סיים עם 10, ג'ורדן מת'יוס הוביל את המפסידה עם 16 נקודות.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
ברצלונה נפרדה מהגביע אחרי שתי זכיות. מירוטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully