וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אולי עדיף עונש הפחתת נקודות על פני רדיוס"

13.2.2020 / 16:09

מאמן הפועל באר שבע נשמע מתוסכל מהעונש שהושת על קבוצתו ודיבר לקראת המפגש עם בני יהודה: "זה מרגש, אבל מרוכז במשחק"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי חמישה משחקים ללא הפסד וניצחון חד וחלק 0:3 על סקציה נס ציונה, הפועל באר שבע תתארח אצל בני יהודה ביום שבת למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. עבור יוסי אבוקסיס מדובר במשחק אמוציונלי, נגד הקבוצה אותה אימן בשתי קדנציות שונות, כולל אחת של שנתיים וחצי עד ממש לא מזמן. אבוקסיס ערך היום מסיבת עיתונאים.

מסיבת העיתונאים בה הוצג יוסי אבוקסיס כמאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מפגש אמוציונלי. אבוקסיס/לירון מולדובן

מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס התייחס למפגש עם האקסית ואמר: "יהיה משחק קשה מול קבוצה שאני מכיר טוב והיא קבוצה טובה שצריכה את הנקודות בשביל הפלייאוף העליון. הייתי שם הרבה שנים והיו לי הרבה רגעים שמחים שם, זה מרגש, אבל הכי חשוב זה המשחק. אנחנו רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות סוף סוף. כמובן שאנחנו מנתחים את היריבה, אבל מתרכזים בעצמנו קודם כל. אנחנו מגיעים לקראת סיום העונה הסדירה ורוצים להגיע טובים יותר אל הפלייאוף.

"כל מה שהיה בשנתיים וחצי האחרונות בבני יהודה זה הצלחות והישגים. אכזבה אותי האווירה שהייתה בין האוהדים לבעלים ובשלב מסוים זה היה יותר מדי. כשהגיעה ההצעה מבאר שבע חשבתי שזה הזמן הנכון גם בשבילי וגם בשביל בני יהודה להמשיך קדימה. הראש שלי בבאר שבע, גם בבני יהודה יש שינויים שאלישע הביא. אנחנו מתעסקים במשחק שלנו ולא בקבוצה שהייתי בה בעבר". על עונש הרדיוס, שהושת על קבוצתו, אמר אבוקסיס: "עד שהתחלנו להיראות יותר טוב במשחקי הבית, אז שוב שולחים אותנו מחוץ לבית. העונש הזה עבר מהעולם וצריך להעניש את הקבוצות בדרך אחרת. לפעמים עדיף להפחית נקודות מאשר לשלוח אלפי אוהדים עד נתניה, חבל. צריך למצוא עונש אחר".

תומר יוספי: "יש אווירה מעולה בחדר ההלבשה, כולם חברים ומגובשים. אני שמח שזה כך. האמנתי שאני אחזור לשחק. החלטתי עם הצוות המקצועי שהכי נכון שאשאר ואחכה להזדמנות שלי. אני שמח שחזרתי לשחק. אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. אנחנו צריכים להביא את הנקודות האלה כי הן חשובות מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully