וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד ריידר ונילי בלאק הם ספורטאי השנה של התאחדות "אילת"

טקס מצטייני 2019 התקיים בתל אביב, ובו זכו לוחם הג'יו ג'יטסו והמאסטרית באמנויות לחימה שונות. הספורטאים הלא-אולימפיים עלו אשתקד 133 פעמים על הפודיום, כולל מדליית זהב והשמעת "התקווה" באבו דאבי

אמש (רביעי) התקיים אירוע ההצדעה השנתי לספורטאי "אילת" המצטיינים ולסיכום שנת הפעילות 2019. השנה החולפת הייתה אחת השנים המוצלחת והמעוטרת ביותר בספורט הישראלי בכלל, גם בזכות ההישגים של ענפי התאחדות "אילת", הענפים הלא-אולימפיים.

בשנת 2019 זכו ספורטאי "אילת" להישגים מרשימים באליפויות אירופה ועולם, כאשר עלו 133 פעמים על דוכן המנצחים, כולל מדליית זהב ולהשמעת "התקווה" לראשונה באליפות עולם באבו דאבי. מלבד זאת נרשמו 43 מדליות באליפויות עולם - עלייה של 13% בהתייחס לשנת 2018 ו -72 מדליות באליפויות אירופה - עלייה של 19% במספר המדליות.

טקס מצטייני התאחדות אילת 2019. דוברות התאחדות אילת,
תמיד מספר 1. נילי בלאק/דוברות התאחדות אילת

במהלך הערב צוינו לשבח הספורטאים ומאמניהם שהגיעו להישגים מרשימים, עמדו על הפודיום באליפויות אירופה ואליפויות עולם והביאו כבוד רב למדינה. לזוכים הוענק מגן וכן פרסים כספיים (זאת בנוסף למלגות החודשיות אשר רבים מהספורטאים מקבלים על הישגיהם). בנוסף, במהלך הערב הוענקו פרסים גם לספורטאים המצטיינים בכל אחד מאיגודי "אילת", כל אחד בענף הספורט בו הוא עוסק.

גולת הערב הייתה בחירת ספורטאי השנה של "אילת". ספורטאי השנה לשנת 2019 הוא נמרוד ריידר, אשר זכה בתואר אלוף עולם ואלוף אירופה (עד 77 ק"ג), וגרם להשמעת התקווה על אדמת אבו דאבי בפעם הראשונה (מאמן אילן תורג'מן). ספורטאית השנה לשנת 2019 היא נילי בלאק, אשר זכתה בתואר אלופת העולם לבוגרות (עד 60 ק"ג), בפעם ה-4 ברציפות. מאמנה הוא בני קוגן.

תורג'מן, מאמן ג'יו ג'יטסו , זכה בתואר מאמן השנה. מלבד ריידר הוא מדריך את אלמוג בריטש ומוערך מאוד על ידי כלל המאמנים באיגוד. הספורטאי הצעיר המצטיין לשנת 2019 הוא אור משה, שזכה במדליית כסף באליפות העולם לבוגרים (עד 67 ק"ג) בקטגוריית 1K. מאמנו הוא דרור וולורד. הספורטאית הצעירה המצטיינת לשנת 2019 היא רוני ניסימיאן, שזכתה במדליית כסף באליפות העולם לבוגרות (עד 63 ק"ג), תחת המאמן דודי בן זקן. הטקס התקיים במוזאון ארץ ישראל בתל אביב.

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "נוכחנו השנה פעם נוספת כי בעולם הספורט יש שתי וודאויות מוחלטות, הראשונה - שספורטאיות וספורטאי "אילת" ימשיכו להביא הישגים מרחבי העולם, ימשיכו לייצג את ישראל ויביאו כבוד עצום למדינתנו, והשנייה - התאחדות "אילת" תמשיך לפעול, לעשות ולהיאבק למען האיגודים, הספורטאים והמאמנים שלה בכל שעה, בכל יום ובכל מקום. מדינת ישראל חווה תקופה לא פשוטה, דבר המשפיע על כולנו. עקב הבחירות כל נושא התקציבים במדינה נפגע משמעותית וזה אומר שהספורט בכללותו לא מקבל את התקציבים השוטפים המגיעים לו ושאנו כה
זקוקים להם. אני יכול להבטיח שאנו נעשה את כל המאמצים שאף ספורטאי או ספורטאית בכירים תחת ההתאחדות - לא ייפגע וכך גם ההכנות ל'משחקי העולם'.

טקס מצטייני התאחדות אילת 2019. דוברות התאחדות אילת,
השנה שלו. נמרוד ריידר/דוברות התאחדות אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully