וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על גרנאדה במפגש הראשון בחצי הגמר

הבאסקים יסעו לגומלין בגרנאדה עם יתרון שברירי. איקר מוניאין (42) כבש את השער היחיד במשחק. ליגיונרים: אופיר מרציאנו שמר על רשת נקיה בניצחון היברניאן

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב

לאחר שהפתיעה את ברצלונה ברבע הגמר גברה הערב (רביעי) אתלטיק בילבאו 0:1 על גרנאדה במפגש הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר גביע המלך. שתי הקבוצות יכולות לצאת מעודדות מהתוצאה הערב. בעוד המארחת הייתה טובה בהרבה מיריבתה והצליחה להשיג יתרון לקראת הגומלין שצפוי להיערך ב-5 במרץ, גרנאדה שהרבתה להסתגר הצליחה לצאת עם הפסד מינימלי בסופו של דבר שבהחלט ניתן לתיקון בגומלין שייערך בביתה.

כובש שער הניצחון מול ברצלונה, איניאקי וויליאמס בישל נהדר לאיקר מוניאין בדקה ה-33 את השער היחיד במשחק. בילבאו חגגה את ה-0:2 בדקה ה-60, לאחר ביצוע יפהפה של אנדר קאפה שבעט בצורה נפלאה מתוך הרחבה והכניע את רוי סילבה בין הקורות, אך בדיקת VAR שארכה שתי דקות גילתה כי איניאקי וויליאמס היה בנבדל בזמן המהלך, כשלטענת השופט היה מעורב במהלך ועל כן השער נפסל. 0:1 לבילבאו בסיום.

איקר מוניאין שחקנה של אתלטיק בילבאו. GettyImages
בילבאו תצא לגרנאדה עם יתרון שברירי. איקר מוניאין/GettyImages

* אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה וסייע להיברניאן להביס 0:3 את רוס קאונטי במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הסקוטית. לשוער הישראלי וקבוצתו כעת 33 נקודות, והם מדורגים במקום השישי בטבלה.

* אלי דסה ישב על הספסל במשך 90 דקות וראה את ויטסה שלו חוטפת 3:0 מאייאקס.

* עדן שמיר ישב על הספסל במשך 90 דקות ב-0:0 של סטנדרד ליאז' עם קלאב ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully