וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אייל סגל שלח מכתב התפטרות מהדירקטוריון

12.2.2020 / 17:18

הבעלים לא הגיע לישיבה ושלח את המכתב לחברים האחרים, שינסו למצוא לו מחליף. סגל נחוש לעזוב למרות הניסיונות לשכנעו להישאר

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בעלי מכבי נתניה אייל סגל התפטר רשמית מדירקטוריון המועדון. במכתב ששלח סגל ביום ראשון לדירקטוריון הקבוצה שכונס לישיבה, הודיע הבעלים על החלטתו להתפטר מהדירקטוריון שמנה עד כה חמישה חברים ועתה נשארו בו רק ארבעה. סגל לא הגיע לישיבת הדירקטוריון וכאמור הסתפק בשליחת המכתב לחברים האחרים. כעת יצטרכו חברי הדירקטוריון, כולם אוהדי הקבוצה, למצוא אדם שיצטרף במקום סגל לדירקטוריון וידוע כי הכוונה היא להרחיב את מספר חברי הדירקטוריון לשבעה לקראת העונה הבאה.

במכבי נתניה יש עוד כאלה שמאמינים שאפשר לשכנע את סגל להישאר בעלי המועדון. המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מדברים על כך לא מעט באופן פומבי אחרי המשחקים האחרונים וקושרים בין הצלחת הקבוצה להשיג כרטיס לפלייאוף העליון לבין הישארותו של סגל, אבל הבעלים נחוש לסיים את דרכו ומבחינתו אין דרך חזרה מההחלטה שקיבל.

יחד עם זאת חשוב לציין כי מאחר שהעונה הבאה תיחשב לעונת מעבר, אזי אם לא ימצא אדם שייקח על עצמו את מכבי נתניה, סגל מתכוון להיות ערב לתקציב שיהיה בנוי כולו רק על הכנסות ומכאן שהוא ינוע סביב 20 מיליון שקל. בהינתן שלא יימצא אדם שייקח את מכבי נתניה, התקציב שלה בעונה הבאה יתבסס על ההכנסות הבטוחות וכדי לא להגיע לבית משפט ולמצב של מפרק, סגל ישאיר את הערבויות שלו בבקרה עד לסכום ההכנסות הבטוחות שיש למועדון כדורגל בסדר הגודל של מכבי נתניה, שהוא כאמור סביב 20 מיליון שקל.

אגב, לחברי הדירקטוריון הובהר שהם יהיו אלה שיבחרו, במידה שיהיו מועמדים, את האיש שייקח על עצמו את מכבי נתניה. סגל לא רוצה להיות מעורב בתהליך הבחירה של האיש שיירש אותו בבעלות על הקבוצה והוא הבהיר את הדברים לחברי הדירקטוריון.

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
נחוש בדעתו לעזוב. סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully